ברדה: "היום זה התפרץ". מילבסקי: "עצובים ממה שקרה לאספה"

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ' | לירון מולדובן

נתניה התפוצצה על אשדוד עם 1:4, המאמן התמוגג: "גאה בתהליך שהשחקנים עוברים. מגיע שאפו אדיר לקהל שנתן הצגה". המאמן המפסיד התייחס לאירוע החריג: "זה השפיע מנטלית". אברהם: "שרנו ורקדנו כי הוכחנו לכל הליגה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה יצאה הערב (שבת) לדרך חדשה. הקבוצה מעיר היהלומים רשמה את ניצחונה הראשון העונה, 1:4 אדיר בחוץ מול מ.ס אשדוד. החבורה של דראפיץ' וברדה נקלעה לפיגור מוקדם מפנדל הזוי של טום בן זקן (שער בכורה בקריירה), אך גיא מלמד (45), פאטוס בצ'יראי (48 ו-71 פנדל) ואביב אברהם (56) העניקו ניצחון מרשים.

שי ברדה, אחד משני המאמנים של מכבי נתניה, סיכם: "אני גאה בשחקנים, אנחנו גאים בתהליך שהם עוברים. הם עושים את זה על הצד הטוב ביותר. לפני כל זה, מגיע שאפו אדיר לקהל – בשבילו אנחנו משחקים. הם נתנו פה תצוגה ענקית. מכבי נתניה צריכה להמשיך. זה ניצחון גדול, אבל זה נותן לנו רק שלוש נקודות".

היכולת המרשימה: "זה היה אמור להתפרץ. גם מול מכבי תל אביב שיחקנו טוב מאוד ולא ניצחנו. היום הבחורים הוכיחו בגרות, הם נצמדו לשיטת משחק ועשו עבודה מצוינת. אנחנו שמחים וכבר חושבים קדימה על המשחק מול בני יהודה".

על גיא מלמד ופאטוס בצ'יראי שכבשו לראשונה: "אני מאוד שמח שזה נכנס להם. כבשנו ארבעה היום וזה יותר מפי שניים מהכמות שהבקענו עד היום. גיא מלמד הוא חלוץ פנטסטי וגם פאטוס עוד ייתן את שלו. אני חייב לציין את כל השחקנים שעזרו להם להגיע למצבים טובים".

עזיבתם של ערן  לוי ודיא סבע: "זה ה-DNA של מכבי נתניה, לשחק כל הזמן אותו דבר גם אם עזבו אותנו שחקנים חשובים. מכבי נתניה תשחק כל הזמן אותו דבר ואני מקווה שבעתיד השינויים שעשינו יוכיחו את עצמם. זה רק משחק אחד, בואו נחכה למשחק הבא ונשמור בינתיים על פרופורציות".


אביב אברהם: "אף פעם לא הייתי שחקן של מספרים" (לירון מולדובן)

מאמן מ.ס אשדוד בלגויה מילבסקי ניתח: "יש משחקים כאלה בכדורגל. שיחקנו טוב מאוד ב-40 הדקות הראשונות. אחרי שהם כבשו את השני, היה קשה לנו מנטלית ולא הצלחנו לחזור למשחק. היה לנו שבע קשה פיזית ומנטלית ואנחנו ננסה לצאת מהמצב הזה".

השבוע הקשה שעבר על אשדוד: "אני מאוד מצטער על מה שקרה ליצחק אספה. זה נורמלי שסיטואציה כזו הקשתה עלינו מבחינה מנטלית. כולנו בני אדם ואנחנו מאוד עצובים ממה שקרה".

אביב אברהם: "ניצחון ראשון העונה, ברוך השם, אנחנו שמחים והייתה כאן התפרצות של שמחה. זה בא בגדול, אנחנו שמחים ומאושרים ושרים ורוקדים כי זו הרגשה טובה. שיחקנו כמו שרצינו, היינו טובים, מהירים והגענו להמון מצבים. זה מה שרצינו לראות, לקחת קצת זמן להתחבר, אבל היום הוכחנו לכל הליגה שמכבי נתניה פה ואנחנו רק רוצים להמשיך כך. זה רק משחק אחד ואנחנו כבר חושבים על המחזור הבא".

המיקום החדש שלו במגרש: "בנוער שיחקתי מתחת לחלוץ. בעונה שעברה הייתי קשר 50/50. זה חדש לי בבוגרים, אבל אני די מכיר את התפקיד ואם אני ארוץ איתו אז אני בטוח שיהיה טוב. הרגשתי טוב והכי חשוב זה שהקבוצה ניצחה. דיא סבע וערן לוי כבודם במקומם מונח, מדובר בשני שחקנים ענקיים שעזבו אותנו והתקדמו, אבל יש פה הרבה צעירים מוכשרים. אם אני אתן את המספרים העונה? אי אפשר לדעת. אף פעם לא הייתי שחקן של מספרים, אבל אני אתן את המאה אחוז שלי כל המשחק עבור המועדון הזה וזה הכי חשוב".


שחקני מכבי נתניה חוגגים עם הקהל שעשה את הדרך הארוכה לאשדוד (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי