חוגג: "העמדנו תקציב לתפאורה, אך מכירת הכרטיסים לא מספקת"

משה חוגג
משה חוגג | ערן לוף

הבעלים של בית"ר ירושלים מאוכזב: "המשחק מול מכבי תל אביב חשוב, אני מאמין שנהיה גאים בסוף הערב, בואו לקחת בזה חלק". החלוץ ארון אולנארה יחתום בכפוף לבדיקות מקיפות, לוזון: "צריכים להיראות טוב יותר"

(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב (21:00) בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב באצטדיון טדי במסגרת המחזור השישי בליגת העל ותנסה לרשום את ניצחונה השני העונה דווקא מול הקבוצה החזקה של ולדימיר איביץ'.

הבעלים משה חוגג התייחס למשחק בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "משחק חשוב נגד מכבי, אני מאמין שנהיה גאים בסוף הערב. הקבוצה עובדת על הבעיות ותגיע למשחק עם המוטיבציה הנכונה. העמדנו תקציב רב לתפאורה על מנת ליצור חוויה לקהל ואווירה לשחקנים, אך בינתיים מכירת הכרטיסים למשחק לא מספקת. זה משחק חשוב, בואו לקחת בו חלק".

מוקדם יותר הערב הקבוצה ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המפגש מול הצהובים וגיא לוזון התייחס למעמדו: "אם אתעסק בדברים אחרים זה יכול להוציא אותי ואת הקבוצה מאיזון, זה לא חכם. אני מסכים שאנחנו צריכים להיראות טוב יותר מאשר מול קריית שמונה". לחצו כאן לדבריו המלאים של מאמן בית"ר.

מי שאמור לחתום בבית"ר ירושלים, כפי שפורסם כאן בספורט1, הוא החלוץ ארון אולנארה שיגיע לישראל ובכוף לבדיקות רפואיות מקיפות יצטרף לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת.לפרטים המלאים על הגעתו של הניגרי לחצו כאן.


חוגג. מאוכזב מקצב מכירת הכרטיסים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי