אלאך מתעקש, שחר ישתכנע? רוטן צפוי להישאר עוד משחק במכבי חיפה

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

המנהל הטכני סבור כי אין צורך בזעזוע, אך הבעלים עדיין במסע התייעצויות. רז מאיר וחבשי צפויים לחזור להרכב

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (חמישי) למנוחה. מחר הם יגבירו את הקצב לקראת המשחק ביום שני מול הפועל תל אביב. שיחת היום במועדון היא ללא ספק מי המאמן שיעמוד על הקווים במשחק הקרוב. ההערכה הרווחת היא שהמאמן המכהן, פרד רוטן, יקבל עוד הזמנות לחלץ את מכבי חיפה מפתיחת העונה הגרועה שלה. לאחר ההפסד 2:0 למכבי נתניה היה נראה כי גורלו של רטן הוכרע והוא יעזוב, אך בימים האחרונים נראה כי הבעלים יעקב שחר שינה את דעתו ועשוי לתת למאמן ההולנדי הזדמנות נוספת.

מי שמצדד בעיקר בהישארותו של רטן הוא המנהל הטכני, מו אלאך. בשיחות עם שחר הצהיר אלאך כי מבחינתו הזעזוע בעמדת המאמן לא נכון ולא נדרש בתקופה זו. גם בסביבתו של שחר מבינים כי פיטורי המאמן לא בהכרח יפתרו את הבעיה. מצד שני, שחר ואנשי חיפה שומעים את רחשי הקהל שרוצים זעזוע מיידי.  אתמול כבר הודיעו "הקופים הירוקים" כי יחרימו את המשחק הקרוב.

סיבה נוספת שגורמת לעיכוב בהחלטה היא זהותו של המאמן החדש, אם וכאשר זה יבוא. בחיפה מבינים כי צריכים להביא מאמן משמעותי, שיהיה מקובל על האוהדים. בחיפה העריכו, כי "ההחלטה צריכה להתקבל היום ומי שיעביר את האימון מחר הוא זה שיעמוד על הקווים ביום שני. כנראה שזה יהיה רוטן".

בכל הנוגע לסגל הקבוצה, צפויים שינויים: הבלם איעד חבשי והמגן רז מאיר יחזרו להרכב על חשבונם של המורחקים, אטיין ריינן וסאן מנחם. בחיפה מנסים להכשיר למשחק גם את רמי גרשון, אך הסבירות שיהיה כשיר נמוכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי