יש מחליף לקלינגר: שרון מימר מונה למאמן הפועל חיפה

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

בתום סאגה מורכבת, אקס בית"ר ירושלים נבחר לעמוד על הקווים של מחזיקת הגביע עם אופציה לעונה נוספת, כשהמטרה שהוגדרה לו על ידי הבעלים יואב כץ היא העפלה לפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

בתום סאגה ארוכה ומורכבת במיוחד, שרון מימר מונה היום (שלישי) למאמן הפועל חיפה עד לסיום העונה הנוכחית לאחר שניר קלינגר התפטר מתפקידו והחליף את גיא לוזון על הקווים כמאמן בבית"ר ירושלים.

מימר נפגש היום פעם נוספת עם הבעלים יואב כץ וחתם על חוזה עד לסיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, מימר היה המאמן השלישי עמו נפגש כץ ולמרות שהיה נראה בתחילה כי יובל נעים יחליף את קלינגר, מאמן אשקלון לשעבר התעקש להגיע עם עוזרו אלי לוי ולאחר שזה לא קרה פנה כץ למימר שהסכים להגיע לקבוצה, מה שאומר שמאיר בן מרגי ימשיך בתפקידו כעוזר המאמן. מימר יוצג מחר במסיבת עיתונאים ולאחר מכן יערוך את האימון הראשון שלו לאדומים מהכרמל, כאשר בשבת יעמוד על הקווים במשחק הבכורה מול מועדון ספורט אשדוד (18:10, שידור ישיר בספורט4).

מימר. ינסה להציל את פתיחת העונה הרעה של הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)מימר. ינסה להציל את פתיחת העונה הרעה של הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

עבור מימר, זו התחנה השלישית כמאמן בליגת העל. המאמן בן ה-45 החל את קריירת האימון שלו בהפועל ראשון לציון, אליה מונה בנובמבר 2013 אחרי פיטוריו של אייל לחמן. מימר אימן את ראשל"צ עד תום העונה וגם בעונה שלאחר מכן.

בקיץ 2015, הצטרף מימר לצוות האימון של הפועל באר שבע ושימש כעוזרו של ברק בכר, אך באמצע העונה הפך למאמן הפועל כפר סבא במקום פליקס נעים במה שהיה תפקידו הראשון כמאמן בכיר בליגת העל. לאחר פתיחה מוצלחת הוא פוטר מתפקידו כעבור שנה ובאמצע עונת 2016/17 הצטרף לבית"ר ירושלים, איתה סיים במקום בשלישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, אך סיים את תפקידו עוד לפני תחילת העונה שלאחר מכן. בעונת 2017/2018 היה מאמן מכבי פתח תקווה וסיים עם הקבוצה בפלייאוף התחתון במקום השמיני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי