מיכה זומן לסגל הנבחרת, אצילי הודה: "מאוכזב שאני לא שם"

עומר אצילי
עומר אצילי | ערן לוף

כובש הצמד ב-1:2 של מכבי תל אביב בקריית שמונה: "אף אחד לא עושה סיבוב אליפות, אנחנו רק בנובמבר". מלך הבישולים של הליגה זומן על חשבון גולסה הפצוע. איביץ': "רוצים להשתפר" סילבס: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה חמישי ברציפות כשחזרה מפיגור ל-1:2 יקר בקריית שמונה. עומר אצילי כבש צמד (38 ו-64) והצהובים פתחו פער של שבוע נקודות בפסגת הטבלה בתום עשרה מחזורים. בסיום המשחק הודיע מאמן נבחרת ישראל שדור מיכה זומן לצמד המשחקים מול גואטמלה וסקוטלנד על חשבונו של אייל גולסה שנפצע ולא נכלל בסגל של הצהובים הערב.

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' סיכם: "קריית שמונה מדורגת רביעית בליגה וזה ההפסד הראשון שלהם בבית העונה. השחקנים שלי נלחמו מהרגע הראשון, ידעו לחזור מפיגור ואני רוצה לברך אותם על כך. מאוד קשה לשחק כאן בגלל מצב הדשא והצלחנו לנצח משחק קשה. אנחנו צריכים לנוח עכשיו בפגרה ואחר כך לעבוד קשה לקראת המשחק הבא. הפגרה באה לנו בזמן טוב כי השחקנים צריכים לנוח ולבלות קצת עם המשפחות שלהם. כשנחזור, תהיה להם הרבה עבודה כי אנחנו צריכים להמשיך כך ואף להשתפר".

על כובש הצמד עומר אצילי: "הוא הוכיח גם היום וגם במשחקים הקודמים שזה לא חשוב אם הוא כובש הוא לא כי הוא נלחם על כל כדור ועושה הגנה והתקפה. הוא שחקן חשוב מאוד עבור מכבי תל אביב. אנחנו רוצים להשתפר בכל משחק ולהיות טובים יותר במשחק הבא. אם מישהי יכולה לעצור אותנו? אני לא יודע. היום נקלענו לפיגור והצלחנו להפוך את התוצאה. אנחנו רוצים להשתפר".


מרוצה, אך לא יוצא מגדרו. איביץ' (ערן לוף)

עומר אצילי ניתח: "זה ניצחון מאוד מאוד חשוב. כולם יודעים איזה מוקש זה קריית שמונה בחוץ. הצמד שלי זה רק בונוס, אני שמח שעשינו את העבודה והפנים כבר למשחק אחרי הפגרה. הגענו לכאן בכושר טוב ואני חושב שהגיע לנו לנצח. אני שמח מאוד וההרגשה היא טובה. העונה עוד ארוכה, זה רק נובמבר, אף אחד במכבי לא עושה סיבוב אליפות. אני מקווה שנמשיך כך ונשתפר".

על כך שלוא זומן לסגל של אנדי הרצוג: אין לי הסבר לזה, אבל אני מאחל להם הצלחה גדולה ואני מקווה שפעם הבאה אני אהיה בסגל. ברור שהתאכזבתי, בטח כשיש משחק חשוב כזה בסקוטלנד, אבל אני מקווה שבפעם הבאה אני כבר אהיה חלק מהנבחרת".

מאמן קריית שמונה חיים סילבס אמר: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה ומגיע למכבי תל אביב מזל טוב. נתנו להם פייט חזק, אבל מבחינת כדורגל הגול שלנו גרם לנו לחשוש ולא זו הייתה התוכנית. תיארתי לעצמי שהם יעשו עלינו לחץ גדול והיינו צריכים לשבור את זה דרך פס חכם או פעולה אמיצה ולא עשינו את זה. מכבי הייתה טובה ויצאנו במחצית רק עם 1:1, הם הגיעו למצבים ויש להם שחקנים ממש איכותיים. אנחנו נלחמנו, אבל זה לא הספיק".

סילבס הוסיף: "מכבי תל אביב קבוצה טובה, לא היה פשוט, הם בכושר טוב, אבל אני מתרכז בדרך שלי והיום לא היינו במשחק מספיק מבחינת כדורגל. גם כשהגענו לאזורים טובים, לא היינו מספיק חכמים וחדים. אני גאה בשחקנים תמיד וגם במשחק פחות טוב, דחקנו את מכבי לשער שלה בדקות הסיום והם קיוו שהמשחק יסתיים. כל קבוצה בארץ תצטרך להקיא דם בשביל לנצח בקריית שמונה".


"קבוצות יצטרכו להקיא דם כדי לנצח בקריית שמונה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי