לפרץ אין סעיף שחרור במכבי תל אביב, חוזה משודרג יוצע לדסה

דור פרץ
דור פרץ | דני מרון

סקאוטים מרחבי אירופה צפויים לעקוב הערב נגד שני שחקני הצהובים נגד סקוטלנד, אך במועדון לא עוסקים בנושא עד שתגיע פנייה. המגן מוכן להישאר במוליכת הליגה תמורת חוזה לחמש עונות עם שכר שנתי של 800 אלף דולר

(גודל טקסט)

דור פרץ ואלי דסה שדרגו את מעמדם ואת יכולתם דרך המשחקים בנבחרת ישראל של אנדי הרצוג. היכולת של השניים לא נעלמה מסקאוטים וסוכני שחקנים העובדים בישראל וקשורים למועדונים באירופה, שבודקים את מעברם לקראת קיץ 2019.

השם החם על המדף הוא המגן הימני אלי דסה, שנמצא במצב הטוב ביותר מבחינתו ויהפוך לשחקן חופשי בקיץ, כך שיוכל מעשית לחתום כבר בחודש ינואר במועדון אחר בישראל או בעולם. דסה, שנרכש לפני כשלוש שנים מבית"ר ירושלים, ראה את ראשי הצהובים ואת המנהל המקצועי דאז ג'ורדי קרויף, מחמיצים את הכנסת סעיף האופציה בחוזה להמשך ההתקשרות בין הצדדים, מהלך שעכשיו מצטערים בקריית שלום. כזכור, נרכש המגן יחד עם שלומי אזולאי שעבר למכבי חיפה במסגרת רכישתו של אלירן עטר.

דסה אינו ממהר לעבור למועדון אירופי למרות שעל הנייר יש לו הצעות דרך סוכניו ויועציו המיוחדים, שבזמנו ייעצו לדור מיכה. אם מכבי תל אביב תציע הצעה חדשה שתהיה קרובה לסכום של 800 אלף דולר לעונה בחוזה של 5 שנים, אין ספק שהמגן יישאר במקום בו המאמן ולדימיר איביץ' חפץ ביקרו. הקבוצות שיעקבו הערב בהאמפדן פארק אחרי דסה הם מועדוני צמרת משוויץ, אוסטריה וצרפת ונכון לעכשיו, עד שלא יתבצע מהלך מול דסה, שמותיהם לא יפורסמו. מסתמן כי במכבי תל אביב יציעו בקרוב הצעה כספית חדשה למגן המצטיין.


דסה. שדרוג משמעותי ישאיר אותו במוליכת הליגה (דני מרון)

בגזרת דור פרץ, שמו של הקשר הגיע לפנקסי מועדונים באנגליה שיעקבו אחריו הערב, כמו מועדונים בשווייץ, גרמניה ובלגיה, אך מתברר שאין סעיף יציאה או תג מחיר בחוזהו במכבי תל אביב. כאשר חתם הקשר על חוזה חדש במועדון לפני שנה וחצי דרך סוכנו אבי נימני, לא הוכנס להסכם סעיף שחרור בהבנות מול ראשי המועדון הצהוב, שלא יעמדו בדרכו במידה שתגיע הצעה מחו"ל, מהלך שאז היה רחוק מלדמיין אותו. נכון לעכשיו, המעבר למועדון אנגלי יהיה קשה בשל חוסר בכמות ההופעות בנבחרת ישראל, כמו גם סכום הרכישה שיהיה חייב להיות מעל 10 מיליון יורו בתנאים מסוימים. כך שעד שלא תהיה פנייה רשמית למכבי תל אביב, במועדון לא עוסקים כלל בשום אפשרות כזאת, כמו גם במקרה של השוער פרדראג ראיקוביץ'.

מכבי תל אביב שבה אתמול להתאמן ללא שחקני נבחרת ישראל וראיקוביץ' השוהה עם נבחרת סרביה. בקבוצה פועלים להכשיר את הקשר הפצוע אייל גולסה, שהחמיץ את הזימון לנבחרת בשל הפציעה, למשחק הבא באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי