אולנארה לא חזר ארצה, יעמוד לוועדת משמעת כשישוב

ארון אולנארה
ארון אולנארה | דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים לא שב בזמן מהפגרה, פספס את האימון ובמועדון הודיעו כי הם "לא רואים זאת בעין יפה". לטענתו, העיכוב נובע כתוצאה מעיכוב בטיסה. מכיוון שזו לא עבירת משמעת ראשונה שלו, גם שחרור על הפרק

(גודל טקסט)

אחרי שלושה ימי מנוחה, שבה היום (שני) בית"ר ירושלים לאימונים והחלה בהכנות לקראת שבוע עמוס שיכלול משחקים נגד הפועל רעננה, מכבי נתניה והפועל תל אביב.

כידוע בית"ר ירושלים עדיין במקום האחרון בטבלה ועל כן במועדון הדגישו את חשיבות המשחקים הקרובים והמאמן ניר קלינגר ושחקניו מתבקשים לצבור לפחות שבע מתשע נקודות אפשריות, כשבמועדון מספרים כי פחות מניצחון במשחק הקרוב נגד הפועל רעננה ביום ראשון באצטדיון רמת גן לא יתקבל.

מי שלא שב לאימונים הוא החלוץ הניגרי ארון אולנארה, שלפי הודעת המועדון איחר לשוב לאימונים מהפגרה. השחקן טוען מצדו לעיכוב של מספר שעות בטיסה, אולם בבית"ר הודיעו כי הם לא רואים זאת בעין יפה והבהירו שהדבר ייבדק לעומק עם חזרתו לארץ. מאחר שזו לא הפעם הראשונה שהחלוץ מבצע עבירת משמעת, הוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון וייתכן שהפעם לא יסתפקו ראשי הקבוצה בקנס והוא אף עשוי אם יימצא אשם, להיות משוחרר מהקבוצה עוד לפני חלון ההעברות הקרוב בינואר.

כפי שפרסמנו אתמול, מאור בוזגלו עשוי לערוך במשחק הקרוב הופעת בכורה בהרכב מאז הצטרף ולראשונה מאז הפציעה הקשה שעבר. כמחליף הוא הספיק לכבוש ולבשל שלושה שערים. ל-11 של קלינגר צפוי לשוב גם אפונסו טיירה שהתאושש משבר בכף היד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי