יהונתן שאבי הצעיר יפתח בשער של בני יהודה במקום זובאס הפצוע

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

קבוצתו של יוסי אבוקסיס תארח במחזור הקרוב את בני סכנין ללא השוער הליטאי שייעדר בשלושת השבועות הקרובים. איציק עזוז אמר לקראת המשחק: "הסיכויים הם 50:50, אך קבוצה בוגרת מספיק בשביל להמשיך מאיפה שהפסקנו"

(גודל טקסט)

בני יהודה שיצאה לפגרת הנבחרת והשזרוע, במומנטום מצוין, עם חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים, תארח מחר (שבת, 16:00), את בני סכנין באצטדיון המושבה, ותנסה לשמור על המקום השני, אליו טיפסה ערב הפגרה.

הזהובים ספגו השבוע מכה מקצועית גדולה מאוד, לאחר שהתברר שהשוער הליטאי, אמיליוס זובאס, חזר פצוע בברכו, ממשחק נבחרתו והוא צפוי להיעדרות של כשלושה שבועות. היעדרותו של זובאס, קריטית מאוד, גם כי בחודש דצמבר העמוס משחקים, צפויים לקבוצה שבעה מחזורי ליגה ומשחק נוסף בגביע. מי שצפוי לפתוח מחר בין הקורות, הוא יהונתן שאבי הצעיר, שחזר בתחילת העונה מהשאלה להפועל כפר שלם, וחתם לשלוש שנים במועדון. המאמן יוסי אבוקסיס, צפוי לשמור על הרכב זהה, לזה שרץ בכל המחזורים האחרונים.


יעמוד בין הקורות נגד בני סכנין. יהונתן שאבי (בני יהודה, האתר הרשמי)

"הייתה פגרה ארוכה מדי. אני מרגיש כאילו אנחנו כמה חודשים בלי כדורגל, למרות שזה רק כמה שבועות", אמר הקפטן איציק עזוז לקראת המשחק. "ניקינו את הראש, כל אחד היה בחופשה שלו, חזרנו לתלם ואני מקווה שכבר בשבת נמשיך את הדרך שלנו".

עזוז שחוגג היום יום הולדת 33, נשאל האם הפגרה עשויה להפריע למומנטום החיובי והשיב: "אני פחות מאמין בדברים האלה, יש לנו קבוצה בוגרת מספיק בשביל להמשיך מאיפה שהפסקנו, בלי שהפגרה תפגע בנו".

על יחסי הכוחות נגד סכנין: "זה לגמרי משחק של 50:50. זה משחק בית, עם הקהל שלנו ומאוד נרצה להמשיך את הדרך שלנו ואנחנו מאוד רוצים להביא שלוש נקודות, גם אם זה לא יהיה פשוט, אבל זאת המטרה".

על העובדה שבני יהודה הפכה לקבוצה של חלק עליון: "אני חושב שזה עדיין מוקדם בשלב הזה של העונה, רואים שהכיוון הוא חיובי ואם נמשיך ככה, אז כן, אנחנו שואפים למעלה".

הרכב משוער: יהונתן שאבי, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.


"ניקינו את הראש בפגרה. איציק עזוז (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי