עמיר תורג'מן: "זה ממש לא היה קל, אני גאה בבחורים"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מאמנה החדש של בני סכנין דיבר אחרי ניצחון הבכורה שלו, בחוץ נגד בני יהודה. יוסי אבוקסיס: "כנראה שהפגרה לא עשתה לנו טוב ועצרה לנו את הרצף"

(גודל טקסט)
עמיר תורג'מן רשם ניצחון חוץ גדול במשחקו הראשון כמאמן בני סכנין משער שכבש שלומי אזולאי בדקה ה-25. סכנין נושמת לרווחה אחרי שלוש הנקודות מול הלהיט של הליגה, קבוצתו של יוסי אבוקסיס, שכשלה היום.


המאמן המנצח, עמיר תורג'מן אמר בסיום: "זה ממש לא היה קל. בני יהודה קבוצה טובה ומאומנת. היינו יכולים לכבוש עוד שערים ולהיות רגועים יותר הרבה קודם. אבל משחק אחד לא אומר כלום, צריך לראות מה יהיה לאורך זמן. נחכה ונראה. יש לנו עוד הרבה עבודה גם בחלק ההגנתי וגם בחלק הקדמי, היום הספיק מה שיש לנו, למרות ששיחקנו בגלל אילוצים עם הרכב צעיר. אני גאה בבחורים".


מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, סיכם: "החמצנו כמה מצבים של מאה אחוזים. תיקו אולי היה משקף יותר. זה היה משחק לא טוב שלמו. הפגרה כנראה עשתה לנו לא טוב והוציאה אותנו מרצף הניצחונות. אין לי טענות לשחקנים שרצו והשתדלו. יחד עם זאת, נחבק אותם ונהיה איתם גם אחרי הפסד. אין ספק שהיינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, אבל זה קורה. נתאושש ונביט קדימה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי