יואב תומר: "האמת שלא חלמתי להבקיע צמד"

יואב תומר
יואב תומר | אריאל שלום

ברעננה מרוצים מהניצחון על בית"ר, החלוץ שכבש פעמיים: "מאושר להוכיח את עצמי". קורצקי כבר עם הפנים לחדרה ברביעי: "נגיע כדי ליצור המשכיות". וגם: ניצחון ראשון בהיסטוריה על הירושלמים? תלוי את מי שואלים

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרת עשתה טוב להפועל רעננה שניצחה אתמול (ראשון) את בית"ר ירושלים 1:2 באצטדיון רמת גן. בקבוצה מודים כי תוצאת התיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב לפני הפגרה, הרגיעה את המערכת, שאפשרה למנחם קורצקי להכין את השחקנים כראוי. המאמן הציב מערך לוחם שדאג שהנקודות ישארו בבית. גורם במועדון: "אנחנו מבקשים לשוב ולהיות הקבוצה של שלהי העונה שעברה, שכל קבוצה שתגיע לשחק נגדנו תדע שלא לוקחים נקודות בקלות. רוצים להשתחרר מהאמירה שאנחנו נאבקים שוב נגד הירידה לליגה הלאומית".

ניצחון ראשון בהיסטוריה של הפועל רעננה נגד בית"ר ירושלים? לא לגמרי מדוייק. חובבי הכדורגל והתקשורת יצאו אתמול בהכרזה כי הניצחון של רעננה על הקבוצה מהבירה היה הראשון אי פעם. ובכן, זה לא בדיוק כך. בעונת 1953/4 שיחקו שתי הקבוצות בליגה השנייה, ליגה א'. בחודש יולי 1953 ניצחה הפועל רעננה את בית"ר ירושלים 1:2 בהפתעה ספורטיבית גדולה. רק לאחר שבועות ארוכים התברר כי הקבוצה מהשרון שיתפה במשחק שחקן ללא כרטיס ליגה בשמו של שחקן אחר, שהיה בכלל בגרמניה. הירושלמים הגישו ערעור ובית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק ניצחון טכני לבית"ר 0:3 והחזיר לה שתי נקודות שהיו גורליות להעפלת הקבוצה לליגה העליונה אז, הליגה הלאומית, לראשונה בתולדותיה.

את שני השערים להפועל רעננה הבקיע יואב תומר, שעלה בתחילת העונה מקבוצת הנוער. ההחלטה של הצוות המקצועי להציב את החלוץ הצעיר בהרכב במקומו של קייס גאנם, באה בשל ההצטיינות והתשוקה שגילה באימונים. "האמת היא שלא חלמתי להבקיע צמד שערים ואני שמח על כך", אמר תומר. מאושר להוכיח את עצמי כשנותנים לי לשחק ומאד מרוצה שעזרתי לנצח. יש עבודה קשה באימונים ועדיין מבקשים כל הזמן להשתפר, כבר מתכוננים למשחק נגד הפועל חדרה כי גם נגדם אנחנו שואפים לנצח".על המטרות האישיות שלו אמר החלוץ: "עכשיו אני רוצה לעשות את הכי טוב עבור הפועל רעננה, החלום הוא  להתקדם אבל כל דבר בזמנו".


יואב תומר: "החלום הוא להתקדם אבל כל דבר בזמנו" (אריאל שלום)

הפועל רעננה עדיין נמצאת בתוך מספר רב של קבוצות הנושקות לקו האדום. המאמן מנחם קורצקי, שלפני המשחק אמר כי המפגש נגד בית"ר ירושלים הוא החשוב ביותר העונה, כבר חושב על המשחק ביום רביעי נגד העולה החדשה: "הפועל חדרה במקום השני בטבלה והיא עכשיו הפתעת העונה, נתכונן טוב ונגיע כדי ליצור המשכיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי