שחקן במכבי חיפה: "מבינים את הקהל, רוצים לגרום לו לשמוח"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

הירוקים ינסו לחבר בשבת (16:00, ספורט3) ניצחון שני מול ק"ש, שעשוי לקרב אותם לצמרת. במועדון מבהירים כי נושא המאמן יהיה רלוונטי רק בשבוע הבא. מנדג'ק שחוזר מהשעייה צפוי לפתוח

(גודל טקסט)
מכבי חיפה עברה השבוע טרגדיה קשה במיוחד בדמות עזיבתו הפתאומית של המאמן אלי גוטמן שאתמול הודיע רשמית במסיבת עיתונאים על פרישתו סופית מאימון בשל בעיות בריאותיות והקבוצה תנסה להתאושש לפחות מבחינה מקצועית כאשר תקווה לנצח בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט3) בבית את עירוני קריית שמונה. גוטמן עצמו הגיע גם אתמול לאימון וצפה בו מהצד כאשר מדי פעם שוחח עם השחקנים ואף צפוי לערוך אסיפת וידאו בצוותא עם המאמן הזמני איתי מרדכי לקראת המשחק.


כפי שפרסמנו במהלך השבוע, גוטמן ייעץ למרדכי גם לקראת המשחק הקרוב וביום ראשון יעזוב רשמית את הירוקים. בחיפה מייחסים חשיבות רבה למשחק, במיוחד לאור ההפסד הביתי בדרבי וניצחון מחר עשוי להיות נקודת מפנה עבור הקהל הירוק. "אנחנו מבינים את הקהל שלנו וזכותו לכעוס", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו רוצים לגרום לו לשמוח במיוחד אחרי השבוע הקשה שעברנו. מדובר במשחק לא פחות חשוב מבני סכנין, אם לא יותר חשוב".


במכבי חיפה טרם מדברים על מינוי המאמן הבא וטוענים כי הנושא יעלה על הפרק רק לאחר המשחק מול קריית שמונה. "ניצחון או הפסד לא יקבע את עתיד המאמן", אמרו במועדון. מבחינה מקצועית, הקבוצה מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם ונראה כי המאמן איתי מרדכי מתכוון לעלות בהרכב מעט הגנתי כאשר ג'ורג' מנדג'ק הקמרוני, שסיים לרצות השעייה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, יחזור להרכב על חשבונו של ניקיטה רוקאביצה המאכזב ואופיר מזרחי ישחק בתפקיד התקפי יותר.


הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, ג'ורג מנדג'ק, נטע לביא, שלומי אזולאי, רועי קהת, אופיר מזרחי ומוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי