לחץ בקריית שמונה: "חייבים לעצור את שרשרת ההפסדים בכל מחיר"

שחקני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני קריית שמונה מאוכזבים | דני מרון

אחרי שלושה הפסדים רצופים ושני משחקים ללא הבקעה, הצפוניים יתארחו אצל מכבי חיפה הבלתי צפויה (שבת 16:00, ספורט3). סילבס מתלבט אם להוריד את מורסיו לספסל תמורת חיזוק לחלק הקדמי

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה תצא מחר (שבת 16:00, שידור ישיר בספורט3) למשחק חוץ נגד מכבי חיפה בסמי עופר, ותנסה לעצור את רצף שלושת ההפסדים שלה כאשר בשני המשחקים האחרונים היא גם לא הצליחה לכבוש. הפסד נוסף עלול להביא לזעזוע בעמדת המאמן, למרות שאחרי ההפסד האחרון לבני יהודה קיבל המאמן חיים סילבס גיבוי מהבעלים איזי שרצקי, שזרק את האחריות בעיקר על השחקנים עצמם.

אין ספק שמד הלחץ במועדון עלה מאוד בשבוע האחרון, אולם למרות שלושת ההפסדים הרצופים מצליחה הקבוצה לשמור על מקומה בחלק העליון של הטבלה. "חייבים לעצור את שרשרת ההפסדים בכל מחיר", אמר גורם בקבוצה. "כולם יצטרכו להביא עכשיו יותר מחוייבות, יותר אגרסיביות ויותר ריכוז, כדי שנחזור לקחת נקודות". המאמן סילבס יאלץ להסתדר שוב ללא אף חלוץ טבעי, כאשר לוי גארסיה ויואל אבוחצירא ימשיכו להיעדר בשל פציעות ואילו שמעון אבוחצירא ישוב לפעילות מלאה רק בסביבות אמצע חודש ינואר.

סילבס התלבט ביומיים האחרונים האם להמשיך במערך שלושת הבלמים או להוסיף שחקן נוסף בחלק הקדמי על חשבון שחקן הגנה, כנראה חורחה מורסיו.

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג (יובל שפונגין), וובה בראון, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, מוחמד שכר, אלון בוזורגי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי