תירם: "משוכנע שמכבי נתניה תהיה בפלייאוף העליון"

דודי תירם, עלי חטיב
דודי תירם, עלי חטיב | ערן לוף

אחרי הניצחון על חדרה והעלייה למקום החמישי, הבלם התראיין ב-103FM וסיפר על המטרות: "ההתחלה הייתה לא טובה, אבל התאזנו מאז והמשחק שלנו יעיל, שמח ואטרקטיבי. גם אם הסגנון מעט השתנה העונה, זה בסדר"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה שבה אתמול (ראשון) למסלול הניצחונות כשגברה 0:1 על הפועל חדרה, ניצחון שהזניק אותה מהמקום העשירי לחמישי. כשהיא ארבע נקודות בלבד מהמקום השני ועם שני הפסדים בלבד בשמונה משחקים, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שוב יכולה להרשות לעצמה לכוון לצמרת הגבוהה.

דודי תירם, בלם הקבוצה שכבש שלושה שערים העונה ב-13 מחזורים, התראיין הערב ב-103FM וסיפר תחילה על הניצחון נגד חדרה: "זה כיף גדול לנצח. עשינו שתי תוצאות תיקו והפסד במשחקים האחרונים, אז זה היה חשוב לנו לביטחון. גם שמרנו על שער נקי שמבחינתי כשחקן הגנה זו המטרה העיקרית".


על הציפיות
: "חשבו שמכבי נתניה תשחק כדורגל שמח עם הרבה שערים, אבל זה מעט השתנה וגם זה בסדר. כל עוד אנחנו צוברים נקודות ומנצחים אז שנמשיך ככה. אין ספק שערן לוי ודיא סבע היו משמעותיים, היו אחראים על 50 שערים בערך בעונה שעברה, אבל שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' בנו קבוצה טובה ומאוזנת ויש לנו את כל הכלים להיות בפלייאוף העליון – ואין לי ספק שנעשה את זה".


דודי תירם. שלושה שערים כבש הבלם בסיבוב הראשון (דני מרון)

חוסר היציבות בסיבוב הראשון: "התחלנו את העונה לא טוב וזה נכון, היה בלבול ושחקנים הלכו ובאו והיו לנו ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, אבל מאז הפסדנו פעם אחת בלבד ודי התאזנו, משחקים כדורגל טוב, שמח ואטרקטיבי. זה שמשחקים לא נגמרים 3:4 לא אומר שזה לא טוב, אנחנו משחקים כדורגל יעיל ונמצאים במקום החמישי. אנחנו גם לא במרחק מהמקום השני, הליגה צפופה. אני מסתכל למעלה ושואף להגיע לשם כדי שנעשה פלייאוף עליון השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי