תחושת פספוס בפ"ת: "הייתה לנו הזדמנות לצאת מטדי עם ניצחון"

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

תיקו רביעי ברציפות לאלישע לוי. שביעות רצון מחוליית ההגנה, סיבוק עשוי להישאר עונה נוספת. וגם: מהפכת הזרים שלא יצאה לפועל, שיש ייעדר בגביע מול כפ"ס ומגרש האימונים יעבור שזרוע החל מרביעי

(גודל טקסט)
תחושת פספוס במכבי פ"ת לאחר תוצאת התיקו 0:0 אמש (ראשון) עם בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, שהייתה הרביעית ברציפות של הקבוצה. אלישע לוי ושחקניו הגיעו למשחק החוץ, לא התבטלו ואף פספסו מספר מצבים שמנעו מהם לצאת עם שלוש הנקודות.


"במחצית הראשונה היינו חייבים לגמור את המשחק, יצאנו פראיירים. הייתה לנו הזדמנות לצאת מטדי עם שלוש נקודות", סיכמו שחקנים. "אם היינו נותנים גול מהיר, אי אפשר לדעת איך זה היה מתפתח. לא היו להם פתרונות. מצד שני, טוב שגם לא הפסדנו כי עוד נקודה זה חשוב למאזן".


בסיום המשחק, המאמן אלישע לוי לא שוחח עם שחקניו, אך כן עבר בין מספר שחקנים כמו לידור כהן, חביב חביבו ומנור סולומון ודיבר איתם אישית. גם אתמול הגיעו לראות הקשר הצעיר מספר סוכני שחקנים.



הגיעו לצפות בטדי. מנור סולומון (דני מרון)


עןד לפני תחילת המשחק, שוחח אלישע לוי עם השחקנים באסיפה במלון וביקש מהם להחזיק את דקות הפתיחה במטרה להוריד לבית"ר את ההתלהבות. בקבוצה מרוצים מהשיפור ביכולת של רומאריו פירס ודידייה ברוסו, כשגם על ז'והאן מרסיאל במועדון עדיין לא ויתרו. "ראינו באשדוד שהוא היה טוב, ולמרות שהוא לא שיחק אתמול, טוב שיהיה לנו אותו כגיבוי. צריך להגיד את האמת – אם עד לפני חודש-חודש וחצי חשבנו לשחרר את מרסיאל וברוסו, נראה שאם לא יהיה שינוי קיצוני, הזרים יישארו ייתנו עד סוף העונה", הסביר גורם במועדון. הדבר נוגע כרגע גם לחביב חביבו, שהציג משחק מפוזר אתמול, אז עדיין זוכה לגיבוי: "צריך סבלנות עם זרים", הסביר גורם אחר.


גם חוליית ההגנה של פ"ת התייצבה, כשהקבוצה שמרה על שער נקי בפעם השלישית מתוך חמשת המשחקים האחרונים. בקבוצה החמיאו לעומר דנינו, שרושם תקופה מצוינת וגם לתומאש סיבוק, שאם עד תחילת השנה היה מועמד בכיר לעזוב, כעת בפ"ת מדברים אף על השארתו גם לעונה הבאה. "זה עוד מוקדם, אבל אם תומאש ישמור על היכולת שלו ויהיה מוכן גם לקצץ בשכר, סיכוי טוב שהוא יישאר". הבלם עצמו הבהיר בשיחות עם שחקנים כי הוא מעוניין להישאר.


הקשר העיר ארד בר רשם אמש את הופעת הבכורה בסגל הקבוצה הבוגרת, אבל לא שותף. בקבוצה סיפרו שהמטרה היא לתת לו דקות משחק בעקבות עזיבתו של יוסי בניון והדקות שהתפנו. בר חתם לא מזמן על חוזה לחמש עונות במועדון ובפ"ת מאמינים שיוכל להשתלב בקבוצה הבוגרת, זאת לאחר פתיחת העונה המוצלחת שלו ושל קבוצת הנוער, המדורגת במקום הראשון.


כעת, בפ"ת יתכוננו למשחק הגביע ביום שישי מול הפועל כפ"ס, כשבקבוצה זוכרים היטב את ההפסד המביך בשנה שעברה בפנדלים. מי שייעדר מהמשחק הוא המגן השמאלי גל שיש, שירצה עונש של צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בתוך כך:החל מיום רביעי הקרוב יחל שזרוע במתחם האימונים של הקבוצה, שצפויה לנדוד ולהתאמן במגרשי האימונים בעמישב ובמחנה יהודה. 




מתכנן לשתף את ארד בר על חשבון הדקות של יוסי בניון. אלישע לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי