עטר יקבל חוזה לשנתיים נוספות, ראיקוביץ': "לא עוזב לשום מקום"

אלירן עטר
אלירן עטר | מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב מרוצים מה-1:3 על מכבי חיפה ורוצים להרגיע את השמועות סביב החלוץ, שיקבל הצעה מהמועדון כבר בינואר. השוער הסרבי דחה את השמועות: "לא מדברים על זה, אני ממשיך במכבי ת"א". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עברה את הראשון מבין רצף שלושת המשחקים הלא פשוטים שצפויים לה כשניצחה 1:3 את מכבי חיפה והיא עם הפנים למשחק בשבת באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, ובאמצע השבוע הבא תארח באצטדיון בנתניה את האלופה הפועל באר שבע.

במכבי תל אביב החליטו להוריד מסדר היום את פסטיבל עזיבת אלירן עטר בינואר או בסיום העונה. המאמן ולדימיר איביץ' והמנכ"ל בן מנספורד לא רוצים רעשי רקע סביב הקבוצה ואמירות מכיוון גורמים הקשורים בעיקר לבית"ר ירושלים, שרוצים את אלירן עטר כבר בחלון ההעברות בחודש הבא. הצהובים היו אמורים להודיע לעטר עד ה-30 במאי 2019 אם הם מממשים את האופציה להמשך דרכו במועדון, אך בימים האחרונים התקבלה החלטה כי עטר יזכה כבר במהלך ינואר להצעה לחוזה חדש לשתי עונות נוספות.

כזכור, עטר נרכש ממכבי חיפה בסכום של 650 אלף יורו כשהירוקים קיבלו גם את הקשר שלומי אזולאי שהפך לקפטן הקבוצה. גורם במועדון אמר: "מכבי תל אביב יודעת שלא נותנים לשחקן כמו אלירן עטר ללכת ללא תמורה ולמאמן ברור כי לא הולכים נגד השחקן האהוד ביותר על ידי האוהדים. במכבי מבינים כי מלבד בית"ר ירושלים, אורבת לעטר בעיקר הפועל באר שבע".


עטר. חוזה חדש בינואר (מאור אלקסלסי)

"אלירן עטר שיחק טוב מאוד", אמר איביץ'. "הבקיע שני שערים יפים, עבד על המגרש וזה מה שאני מצפה ממנו". על המשחק אמר המאמן הסרבי: "אלה נקודות חשובות במשחק קשה נגד יריבה לא פשוטה. החילופים לא היו הבעיה, אלא כל הקבוצה, כי איבדנו את הקצב בחצי השעה האחרונה ולכן צריך לעבוד ולהשתפר".

אחד המאושרים בחדר ההלבשה היה השוער פרדראג ראיקוביץ', שמאז קיבל את חולצת השוער הראשון של נבחרת סרביה, הולך ומשתבח ולמשחקי מכבי תל אביב מגיעים באלמוניות נציגי מועדונים מאנגליה, צרפת וגרמניה. בצל השמועות שיעזוב בחודש ינואר, הבהיר אתמול ראיקוביץ': "אני לא עוזב בינואר לשום מקום ולא מדברים על זה כי אני ממשיך במכבי תל אביב". על המשחק אמר השוער הסרבי: "מכבי תל אביב לא חוששת משום קבוצה. אנחנו צועדים כמו חיילים אחרי המפקד שלנו איביץ', שהפך אותנו לחבורה של לוחמים ללא חת".


ראיקוביץ'. יישאר צהוב גם אחרי ינואר (מאור אלקסלסי)

על הנסיגה הגדולה ביכולת ואיבוד השליטה במגרש בחצי השעה האחרונה אמר שחקן בקבוצה: "אין הסבר לנפילה הקבוצתית. פסילת השער של איתי שכטר הביאה לשינוי כי במקום להוביל 0:4 ולהיות בתנופה מול יציעי חיפה המתרוקנים מאוהדים, קיבלנו גול ומכבי חיפה חזרה למשחק ולחצה אותנו לאחור".

לקראת המשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים אמור איביץ' לבצע שינויים בהרכב וז'איר אמאדור, אייל גולסה, וארון שוינפלד מועמדים להרכב הפותח. המגן אלי דסה ינסה לשוב לאימונים ומסתמן כי מאור קנדיל ימשיך בהרכב הפותח. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי