קשוע לאנשי הפועל חיפה: "רע לי ואני לא רוצה להישאר כאן"

מאמון קשוע
מאמון קשוע | מאור אלקסלסי

רגע לפני המשחק נגד הפועל עכו עמד השחקן בפני ועדת משמעת והבהיר כי מעוניין לעזוב מיידית את הקבוצה, עתידו יוכרע בתוך 24 שעות. קפילוטו עשוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה במשחק הגביע

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח הערב (חמישי) את הפועל עכו במסגרת גביע המדינה כאשר על פי ההרכב שמסתמן אצל שרון מימר, הוא צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר פרט לשוער ארנסטס שטקוס שיזכה למנוחה וצמד המגנים הפצועים גיא משפתי ושון גולדברג. גילי ורמוט יחזור להרכב לאחר שני משחקים מהם נעדר בגלל פציעה. שחקן נוסף שצפוי לחזור לסגל הוא הבלם ניסו קפילוטו. האחרון נפצע במשחק מול מכבי פתח תקווה ונעדר כחודשיים מהמגרשים. לאחרונה חזר הבלם לאימונים מלאים וצפוי לקבל דקות משחק ראשונות מאז הפציעה.


ניסו קפילוטו עשוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה (ערן לוף)

בנושא אחר, ראשי המועדון ערכו הבוקר ועדת משמעת למאמון קשוע. החלוץ שהיה שחקן סגל לגיטימי בעונה שעברה כלל לא מקבל דקות מתחילת העונה וכבר לפני חודש ביקש לעזוב את הקבוצה. בתחילת השבוע החליט קשוע לעזוב מיידית את הקבוצה ואף הפסיק להגיע לאימונים. בועדת המשמעת אליה הגיעו גם נציגיו אמר החלוץ לראשי המועדון: "רע לי כאן ואני לא רוצה להישאר כאן". החלוץ הבהיר כי למרות שיש לו חוזה עד לסיום העונה, קשוע אינו מעוניין להאריך את החוזה ורוצה לעזוב במועד ההעברות הקרוב. אנשי הפועל חיפה הודיעו כי תוך 24 שעות ייקבע עונשו של השחקן וכך גם עתידו בקבוצה וזאת לאחר התייעצות עם הבעלים יואב כץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי