כ-300 איש ליוו את שייע גלזר בדרכו האחרונה: "אגדת כדורגל"

שייע גלזר
שייע גלזר | אודי ציטיאט

מאות אנשי כדורגל בעבר ובהווה נכחו יחד עם בני משפחתו בהלוויתו של כוכב העבר, שהלך אתמול לעולמו בגיל 91. בין השאר ספדו לגלזר בנו עדי, בתו מוניקה, שחקן העבר נוח רזניק והשדר דני דבורין

(גודל טקסט)
כשלוש מאות בני משפחה ושחקני מכבי תל אביב, נבחרת ישראל ואוהדים צהובים הגיעו היום (ראשון) להלווייתו של כוכב העבר, שייע גלזר שהלך אתמול לעולמו. להלוויה הגיעו יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, שחקני עבר כמו נוח רזניק, אברהם בכר ורחביה רוזנבויים, אבי נמני, מאמן העבר שלמה שרף, המנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד, מנהל הקבוצה ברק יצחקי וכן גיורא שפיגל, צבי רוזן, בני טבק, שרן ייני, משה עסיס, יורם שפטל ורבים אחרים. בין השאר ספדו לגלזר בנו עדי, בתו מוניקה, שחקן העבר נוח רזניק, השדר דני דבורין ועוד.


מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד אמר: "כל מועדון מכבי תל אביב שולחת את תנחומיו למשפחת גלזר. מאז ששמענו את החדשות לפני המשחק אתמול, דיברנו ב-24 השעות האחרונות ובמיוחד בשעה האחרונה עם אנשים ששיחקו, אימנו והכירו את הכדורגל הישראלי טוב. וממה שאני מבין זה ברור ששייע היה אגדת כדורגל. בנוסף ממה ששמעתי ממשפחתו, הוא היה הרבה יותר מספורטאי אלא גם סקורר מחונן ואולי הוא היה כובש הרבה שערים בקבוצה הנוכחית שלנו. זה חשוב מאוד לכולם במכבי תל אביב וזה חשוב שהמשפחה תדע כמה היה חשוב לנו להיות כאן היום. אנחנו נעניק לו את הכבוד הראוי לפני המשחק הבא נגד מכבי נתניה".



שייע גלזר. יהי זכרו ברוך (אודי ציטיאט)


אבי נמני. (אודי ציטיאט)



יורם שפטל. (אודי ציטיאט)



בן מנספורד. (אודי ציטיאט)



גם שרן ייני הגיע לחלוק כבוד אחרון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי