תומר קשטן: "איזי אמר לי שהוא לא נהנה מכדורגל בתקופה האחרונה"

תומר קשטן
תומר קשטן | צילום: ערן לוף

מאמנה החדש של קריית שמונה שהגיע מקובצת הנוער התייצב במסע"ת לקראת המשחק נגד הפועל ת"א (שבת, 16:00, ישיר בספורט3) ואמר: "שמח לחזור לעמדת המאמן הראשי, קיבלתי הצעות מהליגה הלאומית וסירבתי לכולן"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה שנמצאת במשבר ולא ניצחה בשבעת משחקי הליגה האחרונים, תארח בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט3) לקרב תחתית את הפועל תל אביב.

המאמן תומר קשטן שאימן עד כה את קבוצת הנוער ומונה השבוע למאמן הבוגרים במקום חיים סילבס שפוטר, יערוך הופעת בכורה מחודשת על הקווים.
"אני שמח לחזור לעמדת המאמן הראשי בקריית שמונה", אמר היום קשטן לקראת המשחק. "הגעתי לכאן בתחילת העונה מאהבה למקום ולמועדון הזה, הגעתי לנוער מהבנה שזה תפקידי עד תום העונה ואני שמח שהחיבור עם הצעירים צלח, קיבלתי הצעות מקבוצות בליגה הלאומית בתקופה זו וסירבתי לכולן. לאור העובדה שקצב צבירת הנקודות בקבוצה הבוגרת לא היה משביע רצון, איזי שרצקי פנה והציע לי לחזור ונעניתי בחיוב".

על חוזק הסגל והמשך העונה: "הדבר העיקרי שאיזי חזר עליו זה שהוא לא נהנה מכדורגל בתקופה האחרונה והרצון הראשון שלו זה ליהנות מכדורגל ולחייך. יש סגל טוב לכל הדעות, הקבוצה צריכה להציג כדורגל איכותי יותר המטרה זה המשחק הקרוב ולעצור את הרצף השלילי. רציתי להמשיך גם בפעם הקודמת, אבל כיבדתי את ההחלטה של איזי וחזרתי לכאן לנוער. להחליף את חיים סילבס מעיד על ההערכה והאמונה של איזי בדרך. לא קיבלתי שום דבר על מגש בקריירה, הדרך מנצחת בסוף ואני מקווה שבסוף העונה תהיה המשכיות".


חוזר לקווים של קריית שמונה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי