דראפיץ': "נגד מכבי ת"א אי אפשר להצליח עם הגנה כזאת"

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

אכזבה בנתניה מהתבוסה למוליכה: "צריך לראות איך מרימים את החברה". שחקנים: "היא כמה רמות מעלינו". מכה לקראת ב"ש בגביע: בצ'יראיי ייעדר עקב צהובים. הבלם ולדימיר באיינקו והמגן עודד אלקיים הוצעו

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה לאחר התבוסה אמש1:4 למוליכה מכבי תל אביב. בנתניה רצו מאוד להיות אלו שמפתיעים את המוליכה או לפחות נותנים מעין פייט שווה, אך בפועל שער מהיר של מכבי ת"א חיסל את התוכניות כבר בפתיחה.

"ניסינו לשחק לשחק כדורגל, אבל קשה באמת לתת פייט שאתה מקבל כזה כבר בהתחלה של המשחק. צריך להגיד את האמת, מכבי ת"א כמה רמות מעלינו" אמרו שחקנים בקבוצה.

"אסור לנו לקבל גולים כמו שקיבלנו" הודה המאמן סלובודאן דראפיץ'. "המזל שלנו שזה לא הגביע. אנחנו עדיין במקום השישי ואנחנו בפלייאוף העליון ורוצים להישאר שם. אם אתה מקבל גולים כאלה אז נצטרך לטפל בזה. חוץ מהפועל חיפה ומכבי ת"א, ההגנה שלנו ספגה כמו שצריך. אני לא מרוצה ממשחק ההגנה במשחק הזה ונגד מכבי ת"א אתה לא יכול להצליח עם הגנה כזאת".


לא מרוצה ממשחק ההגנה. סלובודאן דראפיץ' (דני מרון)

על סגנון המשחק הפתוח: שיחקנו פתוח? רעננה שיחקו סגור והפסידו 0:2. המוטו שלנו זה לשחק התקפי. יש לנו הרבה צעירים ואנחנו נותנים להם לרוץ. דיברתי עם איביץ' והוא אמר שבמחצית הראשונה היינו יותר טובים מהם. יש משחקים שאתה מתפרק ואתה צריך לראות איך אתה מרים את החברה לקראת אשדוד".

מלבד ההפסד, ספגה נתניה מכה קשה נוספת: החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראיי, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, וייעדר ממשחק הגביע החשוב בשבוע הבא מול הפועל ב"ש. "למה לא הוצאתי אותו? אנחנו מאמינים בקארמה ומה שצריך לקרות קורה", הסביר דראפיץ'. "אני לא מסתכל על אם הפסדתי שחקן או לא הפסדתי לב"ש. אנחנו ספורטאים בכל משחק".

דני עמוס שוב לא פתח אמש בהרכב, כאשר בקבוצה סיפרו דווקא שבאופן מפתיע, עמוס מסתובב מחויך באימונים ולטענת אנשים במועדון הוא קיבל על עצמו את האחריות. לאחר הרביעייה שספג גולן אלקסלסי, עמוס צפוי לחזור להרכב נגד מ.ס אשדוד ובכל מקרה, ההערכות הן שרק הצעה קוסמת מקבוצה אחרת בליגת העל עשויה לגרום לו לבקש לעזוב.


עשוי לשוב לשער של מכבי נתניה. דני עמוס (אודי ציטיאט)

בינתיים, בנתניה ימשיכו בנסיונות החיזוק, כאשר מי שירד מהפרק בשלב זה הוא קשר סלובן בלופו הקרואטית, רועי גורדנה. בעיר היהלומים ממשיכים לחפש בלם וקשר התקפי, כשלא מן הנמנע, שבעקבות התצוגה ההגנתית החלשה במשחק, בנתניה ישקלו לצרף מגן שמאלי. מי שהוצע לקבוצה הוא מגנה הימני של מכבי פ"ת, עודד אלקיים, אך בנתניה הבהירו בנימוס, שאינם שוקלים להתחזק בעמדה זו.

מי שהוצע לקבוצה במסגרת חיפושיה אחר בלם הוא בלם ריגה הלטבית, ולדימיר באיינקו. האוקראיני, שיחגוג 29 בחודש הבא, היה שותף מלא בזכייתה של קבוצתו בדאבל כשכבש חמישה שערי ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי