מתן חוזז הושאל להפועל חיפה, שתבעה את ניר קלינגר

מתן חוזז
מתן חוזז | אודי ציטיאט

שחקן מכבי תל אביב יחזק את הקבוצה של שרון מימר עד סוף העונה, מנכ"ל הצהובים בן מנספורד: "הוא לא שיחק כמו שהוא רצה ולכן נעתרנו לבקשתו". מחזיקת הגביע תובעת את הקבוצה מהבירה ומאמנה בגין הפרת הסכם

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב והפועל חיפה הגיעו הערב (שלישי) לסיכום על השאלתו של מתן חוזז בן ה-22. הקשר, שרשם העונה ארבע הופעות בלבד בכל המסגרות במדים הצהובים, יחזק את הסגל של שרון מימר עד תום העונה ולאחר מכן ישוב לקריית שלום.


חוזז, שהיה מבוקש במספר מועדונים נוספים והושאל אשתקד לבני יהודה, יערוך את אימון הבכורה שלו במדי הפועל חיפה כבר מחר. העסקה הושלמה לאחר שראשי המועדון האדום לחצו להוציא את המהלך לפועל בשל פציעתו של נס זמיר.


זמיר, כזכור, נפגע במשחק מול הפועל חדרה, עבר בדיקת אולטרסאונד, הצטווה לנוח בין שבוע לעשרה ימים והמשמעות היא שהוא ייעדר מהמשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט3).



בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב, אמר לאתר הרשמי: "למתן חוזז היה תפקיד משמעותי בתרבות שבנינו במכבי העונה. מתן הפגין מהו מכביזם כשנלחם מידי יום ודחף את עצמו ואת חבריו לקבוצה אל העמדה בה אנו נמצאים כעת. לצערנו, מתן לא שיחק כמה שהוא רצה ולכן נעתרנו לאפשר לו להצטרף להפועל חיפה בטווח הקצר. כולם במכבי מאמינים כי העתיד של מתן הוא בצהוב ואנו כבר מצפים לקבל אותו בחזרה בתום העונה".




עובר להפועל חיפה. מתן חוזז (אודי ציטיאט)


פחות מיממה עברה מאז ההודעה הרשמית של בית"ר ירושלים על החתמתו של השוער ארנסטס שטקוס, ובהפועל חיפה מתקשים לקבל את הבשורה כשעיקר הביקורת הייתה על הדרך בה החליט השוער לחתום בבירה.



במועדון מציינים כי לאורך הימים האחרונים ערך הבעלים יואב כץ שיחות עם השוער ובאף אחת מהשיחות לא ציין שטקוס כי בדרך לחתימה בבירה. "יואב האמין בבן אדם והאמין בכך שיש סיכום וכאשר יגיע לישראל אז גם החוזה ייחתם", אמרו בחיפה והוסיפו: "יואב פגוע ברמה האישית". בינתיים בחיפה אינם מסכימים לכך שהשוער הליטאי יעבור לבית"ר כבר בחודש ינואר אבל לא מן הנמנע כי הצעה מפתה יכולה לשנות את ההחלטה. "אנחנו רוצים את ניצן ואת וארן תמורת שטקוס ואולי נדרוש גם כסף" אמר גורם בכרמל.



יואב כץ מאוכזב ברמה האישית (דני מרון)



עוד בהפועל חיפה, הנהלת המועדון הגישה תביעה נגד מאמנה לשעבר, ניר קלינגר ובית"ר ירושלים בסך מליון ש"ח. בהודעות המועדון נכתב: "הפועל חיפה הגישה תביעה על סך מליון שקלים נגד ניר קלינגר ובית"ר ירושלים בגין הפרת הסכם על ידי המאמן והנזקים המקצועיים, הכלכליים ונזקים נוספים שנגרמו למועדון כתוצאה מכך את התביעה הגישו למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל עו"ד מרב רוזנפלד-מנור, ועו"ד אריאל מנור ממשרד אלרואי-מנור-אנגלרד".





הקשר נ

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי