קוויאר: "יש שחקנים טובים שיתפסו את מקומו של שועה"

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

הבלם הספרדי של בני יהודה, שלא ישחק מול רעננה עקב פציעה, מדבר על מכירת החלוץ: "החוזקה שלנו היא שאנחנו לא מתבססים על שחקן אחד". וגם: המחשבות על פרישה אחרי השחרור מבית"ר והתוכנית לעונה הבאה

(גודל טקסט)
בני יהודה תצא מחר (שבת, 18:00) למשחק חוץ נגד הפועל רעננה באצטדיון רמת גן, משחק שלמעשה יפתח שבוע די עמוס עם שלושה משחקים בתוך שמונה ימים. ביום רביעי בני יהודה תארח את הפועל נצרת עילית מצמרת הליגה הלאומית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ושלושה ימים לאחר מכן, תארח בשבת את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל.


המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך מחר מספר שינויים בהרכב הפותח, כאשר שי קונסטנטין ודולב חזיזה, שסיימו לרצות עונשי הרחקה, יחזרו להרכב ודור ג'אן צפוי לפתוח במקום ירדן שועה, שנמכר השבוע למכבי חיפה. 


מי שלא ייקח חלק במשחק הוא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שסובל מחבלה בשריר הארבע ראשי, כשדניאל פלשר צפוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה. בינתיים, הבלם התייחס שהתייחס לעונה המוצלחת של הכתומים ולמקום השני אותו הם תופסים מזה מספר שבועות: "אם אתה נמצא במקום מסוים בטבלה, אחרי עשרה או 15 מחזורים, זה אומר שאתה ראוי למקום הזה וזה כבר לא עניין של מזל. אם זה אחרי שניים או שלשה מחזורים, אומרים שהליגה רק התחילה. אבל אנחנו כבר בתחילתו של הסיבוב השני ואם אנחנו מדורגים במקום השני וזה אומר שאנחנו ראויים לכך ועובדים טוב".



"הנקודה המאוד חזקה שלנו היא שלכל שחקן יש מחליף" (עדי אבישי)


על הפרידה מירדן שועה: "אני חושב שהוא שחקן מצוין, והוא עשה עבודה טובה מאוד בשביל הקבוצה. הוא היה שחקן מאוד חשוב עבור בני יהודה, אבל יש כאן עוד הרבה שחקנים טובים שיכולים למלא את מקומו. אם יש משהו טוב בבני יהודה, זה שאנחנו לא מתבססים רק על שחקן אחד שיציל את הקבוצה. אנחנו עובדים כולם יחד כמו קבוצה. ראיתם נגד באר שבע ששיחקנו בלי שני שחקנים חשובים מאוד שלנו ובמקומם שיחקו שני שחקנים בהופעת בכורה בהרכב ולא ראו שום הבדל ביכולת של הקבוצה. אני חושב שזו נקודה מאוד חזקה שלנו".


קוויאר, שפתח את העונה הזו בבית"ר ירושלים ושוחרר בתחילתה, נזכר בימים הפחות נעימים שעברו עליו, שהסתיימו עם המעבר לבני יהודה: "אם להיות כן, כשאתה עוזב מועדון שרצית להיות בו ותכננת, זה בהחלט קשה ואתה רואה רק את הרע שבעזיבה. רציתי להיות בבית"ר, הייתי מאושר שם וחשבתי שנעשה דברים גדולים יחד – נתנו לי את ההזדמנות לשחק שם וזה מועדון גדול בישראל. כשבני יהודה לקחה אותי, אמרתי לעצמי שאני לא רוצה לפרוש ושאשמח לקחת את ההצעה. זו הייתה הזדמנות מצוינת בשבילי ואני שמח מאוד שהגעתי לכאן. לפעמים כשאתה נכנס למנהרה אתה רק רואה את החשיכה, אבל בקצה המנהרה אתה תמיד מוצא את האור ועבורי בני יהודה הייתה האור בקצה המנהרה, כי הם נתנו לי את ההזדמנות ואני כל כך נהנה כאן".



"בני יהודה הייתה עבורי האור בקצה המנהרה". קוויאר (אודי ציטיאט)

 

הבלם הספרדי מספר שאחרי שנחתך מבית"ר, חלפו בראשו מחשבות גם לסיים את הקריירה: "היו לי מחשבות לעשות דברים יפים עם בית"ר ולהישאר בישראל, על הנייר ההתחלה הייתה מבטיחה, כי בית"ר סיימה בצמרת בעונה שעברה, התחילו את השנה במשחקים באירופה,מדובר במועדון גדול ואז פתאום כששוחררתי, עברו מחשבות בראש שאולי זה הזמן להפסיק ואולי הם רואים דברים שאני לא יכולתי לראות. אבל אז ראיתי את התגובות והבנתי שאני מבוקש במספר קבוצות והחלטתי שאני יכול להמשיך לשחק ואני שמח שלקחתי את ההצעה של בני יהודה".

 

לבלם אין חוזה לעונה הבאה, אך הוא לא נשמע מודאג: "לגבי העונה הבאה, עוד נראה. נראה איך נסיים את העונה, גם אני באופן אישי וגם הקבוצה. מבחינה פיזית אני מרגיש טוב מאוד, וחושב כרגע רק על המשחק הקרוב. בסופו של דבר גם בבני יהודה יודעים שאם נרצה להאריך את החוזה, אז לא תהיה שום בעיה ואני לא דואג מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי