נעים גיבה את ג'ראפי: "השחקן המצטיין שלנו העונה"

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

מאמן אשדוד תמך בשוער שטעה בהפסד 1:0 בנתניה: "הוא יעזור לנו להישאר בליגה בסיום העונה, אין לי ספק". שי ברדה: "שיחקנו מצוין והשגנו ניצחון מתוק, עכשיו הפנים כבר לשמינית גמר הגביע נגד באר שבע"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
"המצב שלנו קשה וזה לא מהיום, אבל שיחקנו כדורגל טוב והיינו שווים יותר מהפסד", כך אמר הערב (שבת) יובל נעים לאחר שקבוצתו נוצחה 1:0 בחוץ מול מכבי נתניה ונותרה עמוק במקום האחרון בטבלה עם 14 נקודות בתום 18 מחזורים.


נעים, שהורחק בשל דין ודברים עם הקוון, הוסיף: "חסרים לנו דברים שאנחנו רוצים להוסיף ואני בטוח שהשינויים שנעשה יעזרו לנו, אני מאמין בקבוצה. היינו יכולים לנצח היום ואם לא אז לפחות לסיים בתיקו. גם כשאימנתי את באשקלון אף אחד לא האמין שנישאר, אבל עשינו את זה. אנחנו נעשה את הכל ונצליח לשרוד".


על קצב צבירת הנקודות: "מבחינת תוצאות אתם צודקים, אבל התחלנו בנחיתות. זו ליגת העל ויש כאן קבוצות טובות כמו מכבי נתניה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ואני לא מחפש תירוצים. בקרוב מאוד נביא חיזוק ונהיה קבוצה הרבה יותר טובה".



עדיין מאמין. יובל נעים (אודי ציטיאט)


על הטעות של יואב ג'ראפי שעלתה לקבוצתו בהפסד: "אין לי טענה לשחקנים שנתנו הכל. קיבלנו גול דווקא על ג'ראפי, שהוא השחקן המצטיין שלנו בכל העונה הזאת. אמרתי לו בסיום שזה קורה ושהוא יביא לנו עוד נקודות בעתיד. הוא יעזור לנו להישאר בליגה, אין לי ספק. חבל שזה קרה, אבל זה הכדורגל".


שי ברדה מאמן מכבי נתניה סיכם: "שיחקנו טוב היום. שלטנו בצורה מוחלטת. 0:1 קטן, אבל מאוד מתוק וחשוב. המשחק מול באר שבע בגביע חשוב לכולנו, יש לנו מטרות מסוימות ואנחנו רוצים לעמוד בהם. שאפו לבחורים של על היום. הם באו, ניצחו ושיחקו טוב. הפנים כבר למשחק ביום שלישי".

 


יואב ג'ראפי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי