לפחות עד הודעה חדשה: דני עמוס לא קפטן מכבי נתניה

דני עמוס
דני עמוס | אודי ציטיאט

דודי תירם יענוד את הסרט על חשבון השוער. בקבוצה שמחים אחרי ה-0:1 על אשדוד: "צעד חשוב בדרך לפלייאוף העליון". הויבך, שזכה לעידוד מהקהל, מוכן להפחית בשכרו על מנת להישאר. זבידאת יעבור צילום

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה למכבי תל אביב בתחילת השבוע, מכבי נתניה התאוששה אתמול (שבת) עם 0:1 על מ.ס אשדוד והמשיכה לבסס את מעמדה בפלייאוף העליון. "עשינו ניצחון חשוב שהוא צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום בשישייה הראשונה. פעם לא היינו מנצחים משחק מהסוג הזה. צריך לזכור שעובר עלינו חודש קשה, והיה חשוב לנו קחת הנקודות", אמרו שחקנים במועדון.

למרות הניצחון, חדר ההלבשה של נתניה לא היה שמח יותר מדי: "אולי ציפו שננצח בתוצאה גדולה יותר, אולי בדרך יותר משכנעת, אבל זה בסך הכל עוד שלוש נקודות וזה מה שיזכרו מהמשחק", הסבירו במועדון, שם בחרו את גבי קניקובסקי הכובש לשחקן המצטיין.

דני עמוס חזר אמש לשער, אך למרות זאת לספורט1 נודע שבקבוצה החליטו נכון לרגע זה כי דודי תירם ישמש לפחות כרגע כקפטן הקבוצה ואילו ויקי כחלון יהיה הקפטן השני. המגן ענד את סרט הקפטן וביחד עם דודי תירם, בקבוצה רואים בשניים שחקנים המחוברים למועדון. יש לציין שלא נערכה שיחה ל"החלפת משמרות" בנושא הסרט, אך הדבר התגלה כשהגיעו השחקנים. בכל אופן, ההערכות הן שהשוער לא יעזוב בחודש ינואר כי אינו מחזיק בהצעה מאף קבוצה.


מגיע ראשון והולך אחרון. קניקובסקי (אודי ציטיאט)

במועדון החמיאו לקניקובסקי, כאשר לאחר פתיחת עונה מהוססת כבש כבר שער שני במשחקים האחרונים ומתחיל להצדיק את הסכום ששולם עליו: "גבי הוא סוג של ילד שכל כך מגיע לו. זו קלישאה להגיד שהוא מגיע ראשון והולך אחרון, אבל זה הוא. אנחנו נראה עוד הרבה ממנו ואני מאושר שהוא זה שכבש את שער הניצחון". 

גם טים הויבך, שכבר קיבל הנחייה למצוא קבוצה ומצא את עצמו בהרכב הפותח, רשם משחק מצוין ובסיום האוהדים קראו בשמו. "אנחנו מסתכלים על האימונים ונותנים למי שטו לשחקב. טים היה מעולה והוא שיחק. אנחנו לא מסתכלים כרגע על שחרורים. היה לו משחק יוצא מן הכלל. האם הוא יישאר? אני לא יודע אחרת. אני יודע שהפעם הוא היה טוב, היה לו משחק אדיר ואני גאה בו".

בסביבתו של הויבך סיפרו, כי הבלם עדיין מתעקש להישאר ויתר על כך, גם מעוניין להמשיך במועדון מעבר לעונה הזאת. כידוע, שכרו של הויבך הוא מהגבוהים בקבוצה, אך בסביבתו בטוחים שהנושא לא יהווה מכשול. "אולי רוצים לשחרר אותו גם בגלל השכר, אבל בשביל להישאר טים יהיה מוכן גם לדון בתנאים חדשים", אמרו. כעת, ולאחר המשחק הטוב שהציג, בנתניה יצטרכו לשקול טוב את עתידו, כשאמש מי שלא שיחק היה הבלם ברנקו ורגוץ', כשבצוות המקצועי ממשיכים לשבור את הראש לגבי שניהם. 


לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. הויבך (אודי ציטיאט)

בינתיים, המגן מוחמד זבידאת, שנפגע באימון ביום שישי בשריר האחורי (פציעה ממנה חזר רק לפני שבוע וחצי), יעבור היום צילום כדי לשלול פגיעה חמורה (כמו קרע או מתיחה חזקה) כשלפי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי, לא מדובר בפגיעה שתשביתו לזמן רב. כרגע, הוא בספק למשחק מול הפועל ב"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי