גורמים מנסים לשדך בין צדק לנתניה, גם עזרא מועמד

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

היהלומים בוחנים את אפשרות צירופם של שני שחקני הפועל ב"ש שצפויים לעזוב את בירת הנגב, כשלהבאת הבלם יש תמיכה מהאוהדים שרוצים לראות אותו חוזר. זבידאת ינסה להתאמן, אך לא ישחק בגביע

(גודל טקסט)

במכבי נתניה נשמו הבוקר (שני) לרווחה, לאחר שבדיקתו של המגן הימני מוחמד זבידאת לא הצביעה על פגיעה חמורה בשריר הירך האחורי. לפי האבחנה מדובר בצלקת שנוצרה באיזור כתוצאה מפציעתו הקודמת. המגן ינסה להתאמן היום, אך לא צפוי להיות בסגל למשחק הגביע נגד הפועל באר שבע, כשויקי כחלון, שהציג יכולת טובה במשחק מול אשדוד בשבת, יפתח.

בינתיים, בנתניה ממשיכים לעסוק בחיזוק בינואר: מלבד השיחות עם עירוני נשר על החלוץ עלי כנאנה, עליהן פורסם בספורט1 לראשונה, כעת נודע שגורמים מנסים לשדך בין בלם הפועל באר שבע לקבוצה. צדק שיחק בעבר בקבוצת הנוער של המועדון וישנם לא מעט אוהדים אשר תומכים במהלך ורוצים לראות אותו חוזר, כעת לאחר שקיבל את האישור לעזוב את הפועל באר שבע ובנתניה עשויים לבחון את האופציה.

שחקן נוסף שישוחרר מב"ש ומעניין את היהלומים הוא הקשר חן עזרא. יש לציין, שאם וכאשר נתניה תחליט לפנות אל השניים, יהיה עליהם לקצץ בשכרם, שכן הבעלים אייל סגל ידוע כאחד שמקפיד על משכורות שפויות.


צדק. במכבי נתניה יבחנו את האופציה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי