אבוקסיס: "הגביע הוא מפעל מוזר – ננסה ללכת עד הסוף"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה אחרי ה-0:2 על הפועל נצרת עילית בשמינית הגמר: "הפערים בין הקבוצות לא הורגשו, הם היו טובים יותר בחצי הראשון". חסרונם של שועה וצ'יבוטה: "ג'אן עשה גול גדול, גם יחזקאל עשה כמה מהלכים"

(גודל טקסט)

זה לא היה קל, אבל בני יהודה השלימה הערב (רביעי) את המשימה והעפילה לרבע גמר גביע המדינה לאחר שגברה על הפועל נצרת עילית 0:2 במושבה. דור ג'אן פרץ את הסכר עבור יוסי אבוקסיס (71) ויובל אשכנזי קבע את תוצאת המשחק (81).

אבוקסיס סיכם: "המחצית השנייה הייתה הרבה טובה. הגענו לכמה מצבים, לא יותר מידי, אבל היינו חדים יותר מול השער בחלק השני של המשחק. שני השערים היו מאוד יפים מבחינת כדורגל. בגביע לא מעניין איך משחקים, העיקר לעלות שלב. כל מי ששיחק עשה עבודה טובה, אבל נצרת עילית הייתה טובה מאיתנו בחצי הראשון. גביע זה גביע ובהרבה דקות לא הורגשו הבדלי הליגות, זה משהו מוזר המפעל הזה". 

מטרות: "חייבים להשיג את הגביע? יש רוצים ויש רוצים מאוד, אנחנו רוצים מאוד. כרגע אנחנו במרחק של שלושה משחקים מתואר וננסה לעשות את זה, כמו שאנחנו מנסים לעשות הכל להגיע כמה שיותר רחוק בליגה".

היעדרותם של ירדן שועה ומאוויס צ'יבוטה: "דור ג'אן עשה גול גדול מזווית לא פשוטה. שגיב עשה כמה מהלכים ואחר כך התעייף, אבל כמובן שאנחנו נצטרך להתחזק בשחקני התקפה".


גול גדול. דור ג'אן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי