במכבי נתניה באו בטענות על לוח הזמנים: "ככה נראה הכדורגל"

בצ'יראי
בצ'יראי | עדי אבישי

היהלומים מצאו הסבר ל-0:0 נגד בני יהודה. דראפיץ' על השיפור בהגנה: "לפעמים כשהשחקנים מרגישים שהם עלולים לצאת מהרוטציה, הם דואגים לפרנסה". בקבוצה מקווים שעזרא יתגמש בדרישותיו, מלדה ישחק עם הנוער

(גודל טקסט)

במכבי נתניה לא לקחו קשה מדי את אובדן הנקודות אמש (שבת) במושבה מול בני יהודה. היהלומים שלטו במשחק כמעט לחלוטין, אך החטיאו מספר מצבים קורצים לשער והסתפקו בתיקו 0:0. "בסך הכל אנחנו במסלול הנכון. זו קבוצה שפעם הייתה גם יכולה להפסיד משחקים כאלה", אמרו שחקנים בקבוצה כשבמועדון גם ביקרו את לוח הזמנים הצפוף: "נכון שאין הרבה ברירות, אבל ככה נראה משחק כדורגל תחת עומס כזה. זו הרמה שמקבלים".

 מי שזכו למחמאות היו צמד הבלמים ברנקו ורגוץ' וטים הויבך, שמתחילים להזכיר את שיתוף הפעולה מהעונה שעברה. בנתניה ממשיכים לשבור את הראש לגבי עתידם, במיוחד של ורגוץ', כאשר נתניה רשמה במהלך השבוע האחרון כבר שלושה משחקים ללא ספיגה.

"נראה שאנחנו יותר צריכים לצרף שחקן התקפי שיזין את החלוצים מאשר שחקן הגנה", אמרו בקבוצה. "אנחנו כל הזמן מסתכלים ואומרים שאולי בחלק הקדמי אנחנו צריכים להתחזק ובתחילת העונה אמרו על ההגנה. לפעמים איומים עוזרים וכאשר שחקנים מרגישים שכל רגע הם יכולים לצאת מהרוטציה, אז הם דואגים לפרנסה שלהם ומתחילים לשחק כמו שצריך", התייחס המאמן סלובודאן דראפיץ' לנושא. "שני הבלמים משחקים כמו שצריך וגם ג'ונתן שבזמן האחרון עושה את העבודה כמו שצריך".


לפעמים האיומים עוזרים. דראפיץ' וברדה (עדי אבישי)

בקבוצה מקווים שהקשר חן עזרא, שעל מועמדותו פרסמנו כאן, יתגמש בדרישותיו ובמקרה כזה, נתניה תוכל לצרפו. לעזרא חוזה לעוד עונה וחצי בבאר שבע, אך כרגע הקשר עצמו, שהתחזק בדת, עדיין אינו קיבל החלטה. גורמים המעורבים בעניין מספרים גם שעזרא נוטה להתייעץ עם הרב שלו גם בעניין זה.

דראפיץ' דיבר גם על הגרלת הגביע שתתקיים היום: "זה לא משנה. לפעמים בגביע זה לא משנה מה אתה מקבל וזאת העונה שלך. אם זאת העונה שלך אז היא שלך ואם לא אתה יכול להיות מודח גם מול קבוצה פחות טובה".

דידייה קוגבנייה, כרגע לא זוכה להתעניינות, בטח ובטח במצב שבנתניה דורשים עבורו פיצוי כספי (סעיף השחרור הוא מיליון דולר), כשגם אתמול הקשר התחמם מחצית שלמה ולא זכה לדקות משחק. נכון לרגע זה, הבהירו בסביבתו, הקשר מעוניין להיאבק על מקומו. "דידייה שחקן נתניה ואף אחד לא הבהיר לנו אחרת".

בנתניה קיבלו החלטה, כי יונאס מלדה, שהיה בטירונות במהלך החודש שעבר יחזור בינתיים להתאמן עם קבוצת הנוער במקביל לבוגרים, בשורותיה הוא גם שיחק אתמול, במטרה להחזירו לכושר משחק כשבהתאם למעקב הצוות המקצועי, יוחלט מתי לשלבו שוב בבוגרים.


כרגע הוא בנתניה. קוגבנייה (דני מרון)

המגן מוחמד זבידאת חזר לכשירות מלאה במהלך הימים האחרונים זכר לפציעתו בשריר הירך האחורי, אך בנתניה הוחלט שלא לסכנו במטרה שיהיה כשיר לחלוטין להמשך המאבקים בליגה ולמשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

הקשר סתיו פיניש, שפגש את האקסית הוסיף: "זה היה מרגש עבורי. התרגשתי למען האמת כל השבוע. אני מאוד מחובר לקהל ולמועדון הזה. זה הבית שלי, הם גידלו אותי ונתנו לי את הבמה. אני אודה להם כל החיים אבל החיים ממשיכים. הכדורגל דינמי. אני שמח איפה שאני נמצא".

על תוצאת התיקו: "אני חושב ששיחקנו טוב אבל היינו פחות חדים. היו לנו הזדמנויות להכריע וחבל שלא עשינו את זה. תיקו מול קבוצה שמתמודדת איתנו על הפלייאוף זה לא רע". העומס: "אולי היינו קצת עייפים לקראת הסוף אבל זה לא תירוץ. אנחנו מקצוענים וצריכים לעשות את העבודה". החודש הקריטי: "זה חודש שהולך להכריע אם נהיה בפלייאוף. אנחנו צריכים להיות מפוקסים ולהביא את הניצחונות. אני מאמין בקבוצה הזאת ומקווה שנוכל להגשים את המטרות".


פיניש עם אברמוב לפני המשחק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי