במכבי פתח תקווה מפעילים לחצים כבדים על גיא לוזון

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, מוראד מגמאדוב הבהיר שהוא אינו מעוניין בתפקיד ומסתמן שהאקס יחזור לקווים: "אמרתי לאבי לוזון שהוא צריך להביא מאמן מנוסה במקומי, זה הדבר הנכון עבור הקבוצה"

(גודל טקסט)

לחצים כבדים מופעלים ויופעלו על גיא לוזון לאמן את מכבי פתח תקווה. לאחר ההפסד הערב (שבת) נגד הפועל באר שבע והעובדה שמוראד מגמאדוב לא מעוניין להמשיך בתפקיד, במועדון מבינים שהם חייבים דמות עם ניסיון על הקווים.

מגמאדוב אמר בסיום: "דיברתי ואמרתי שבאר שבע איכותית. ידענו שהם מסוכנים מאוד והם הבקיעו שני שערים משני מצבים בחצי הראשון. אין מה לעשות, זה הכדורגל, אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה. הגענו לכמה חצאי מצבים, אבל הבעיה היא השערים ספגנו בחצי הראשון".

עתידו: "אני דיברתי עם אבי לוזון ואמרתי לו מה אני חושב. הם צריכים להביא מאמן מנוסה וזה הדבר הנכון לדעתי עבור הקבוצה. יכול להיות שמאמן מנוסה יעשה יותר ממה שאני יכול לעשות. אני לא בוחר מאמנים, מי שכן יכול לבחור הוא אבי ואני בטוח שבן אדם עם ניסיון יכול לעזור. אני מאמין שהקבוצה תישאר בליגה".

כבר אתמול פרסמנו שלוזון התרכך מעט ובקבוצה רוצים מאוד שיחזור לתפקיד, כאשר במועדון מעריכים שהפעם זה צפוי לקרות, כשבכל מקרה חיים סילבס מועמד גם הוא, למרות שלא קיבל פנייה רשמית וההערכות הן שאם לוזון לא ישתכנע סופית, תתבצע פנייה רשמית לסילבס שכרגע מעדיף את הקבוצה מאם המושבות על פני בני סכנין.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי