אביטן: "זה יותר הפסד שלנו מאשר ניצחון של קריית שמונה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

מאמן הפועל חדרה היה מאוכזב לאחר ההפסד 3:1 לקריית שמונה: "לא נראינו טוב מספיק. ננסה להוות יריב שקול למכבי ת"א. אבו פאני? לא בשליטתנו". תומר קשטן: "ניקינו את הכתם מההדחה בגביע. שיחקנו חכם והבקענו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה קיוותה לסיים שבוע חלומי שהחל בניצחון על סכנין בליגה והמשיך בהעפלה לרבע גמר הגביע, אבל נתקלה הערב (שני) במשוכה קשה במשחק חוץ בקריית שמונה והפסידה 3:1 לקבוצה הביתית. הצפוניים, שהודחו מהגביע במפתיע על ידי כפר קאסם, רשמו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא הפסד ונראה שיצאו סוף סוף מהתקופה הרעה שלהם.

אפשר לזקוף הרבה מההתעוררות הזו לזכותו של המאמן החדש, תומר קשטן, שאמר: "בשלושת המשחקים שאני כאן צברנו שבע מתשע נקודות, ניצחנו את הפועל תל אביב, עשינו תיקו בטדי שהיינו שווים בו ניצחון וניצחנו משחק מאוד קשה היום. יש לנו בשבת משחק חשוב על הפלייאוף העליון. אין ספק שהניצחון הזה מעניק לנו מרחק גדול מאוד מהתחתית ומשאיר אותנו במאבק על הפלייאוף העליון. מטרות? אמרתי שאני אציב מטרות רק כשנהיה בסיטואציה להציב מטרות. אנחנו עוד לא שם".

הוויכוח עם ניסו אביטן: "היו דיבורים עם השופט על הזמן, ביקשתי מניסו שיתן לו לנהל את המשחק. הכל בסדר".

תומר קשטן.
תומר קשטן. "צברנו שבע מתשע נקודות מאז שאני פה" (מאור אלקסלסי)

ההתאוששות מההדחה מהגביע: "באנו לכאן בידיעה שעל כולנו יש כתם מההדחה בגביע. האפשרות לנקות את הכתם היא עבודה קשה על כר הדשא וניצחון שיחזיר אותנו למאבק על הפלייאוף העליון. אמרתי לשחקנים במחצית שאם נשחק חכם בשני הצדדים נוכל לנצח, והבקענו שלושה שערים. הגיע הזמן שננצל את המצבים שלנו, נגד בית"ר וכפר קאסם הכדורים סירבו להיכנס, היום זה קרה שלוש פעמים ואני מקווה שזה ייתן לנו כוח להמשך".

על שמעון אבוחצירא: "כל שחקן שפצוע הוא חסר. אני לא אוהב להתעסק במי לא נמצא בסגל, אני מתעסק במי שנמצא. אני שמח בשביל שמעון שהוא תרם לנו מהמנהיגות שלו וכבש את השער שהחזיר אותנו למשחק. אני שמח מהניצחון הזה, והפנים למשחק נגד הפועל חיפה בשבת".

אבוחצירה.
אבוחצירה. "תרם לנו מהמנהיגות שלו" (מאור אלקסלסי)

מאמן המפסידה ניסו אביטן היה מאוכזב: "אנחנו החזרנו את קריית שמונה למשחק. זה יותר הפסד שלנו מניצחון שלהם".

ציפיות לפלייאוף העליון: "אנחנו עם אותן מטרות מתחילת העונה, אנחנו רוצים לבוא ולהיראות טוב. היום לא עשינו את זה מספיק".

הטעות של עומר חנין: "עומר חנין מוכשר, זה חלק מהמחיר על שילוב הצעירים. הוא נקלע לסיטואציה לא קלה, אבל הוא הרוויח את המקום שלו בעבר ואני בטוח שהוא ידע לעשות את זה".

ניסו אביטן.
ניסו אביטן. "אנחנו עם אותן מטרות מתחילת העונה" (אודי ציטיאט)

עזיבת אבו פאני: "כל שחקן טוב שעוזב אותנו יחסר לנו, אנחנו מאחלים לו הרבה הצלחה, אנחנו אוהבים אותו מאוד וחבל לנו שהוא עוזב אבל זה לא בשליטתנו".

המאבק על הפלייאוף העליון: "מרגש אותנו שאנחנו במעמד הזה, אנחנו בצמרת אבל מסתכלים רק על המשחק הבא. ננסה להוות יריב שקול למכבי תל אביב בשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי