קינדה הורחק משני משחקים, אשדוד מנהלת מו"מ עם יחזקאל

גדי קינדה
גדי קינדה | לירון מולדובן

לאחר התקרית היריקה, הוחלט בבית הדין כי הקשר לא ייקח חלק בשלושת מחזורי הליגה הקרובים, בנוסף הקבוצה הדרומית נקנסה ב-7,500 ש"ח עקב השלכת חפצים לכר הדשא. חלוץ בני יהודה עשוי להצטרף עד סיום העונה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במשחק האחרון של מ.ס. אשדוד נגד הפועל תל אביב באצטדיון הי"א שנערך ביום שני, נערכה תקרית מכוערת כאשר שחקן הקבוצה הביתית גדי קינדה דחף וירק על רמזי ספורי ומיד לאחר המקרה הורחק בכרטיס אדום. הערב (רביעי), ניגש הקשר בן ה-25 לבית הדין והוחלט כי השחקן יורחק למשך שני משחקים נוספים.

קינדה אמר בבית הדין: "ירקתי אבל לא לעבר השחקן של הפועל תל אביב. ירקתי הצידה והייתה מאוד רחוק ממנו. זאת הייתה סתם יריקה שלו קשורה לשחקן היריב. במהלך המשחק אני יורק מידי פעם כדי להסדיר נשימה. עשו עלי עבירה ובאתי להתחיל את המשחק והשחקן של הפועל דרך לי על היד ואז היו חילופי דברים ודחיפות והשחקנים שלנו הזיזו אותנו הצידה". בית הדין כאמור לא השתכנע מגרסתו של קינדה.


ייעדר משלושת מחזורי הליגה הקרובים (לירון מולדובן)

הרחקתו של הקשר בן ה-25 היא מכה למ.ס. אשדוד שנמצאת במקום האחרון. השחקן יפסיד את המפגש הקרוב באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים, בנוסף על כך ייעדר גם במשחקים נגד הפועל חדרה בבית והפועל חיפה בסמי עופר ולא מן הנמנע שלאחר אותם משחקים קבוצתו של יובל נעים תהיה מסובכת אפילו יותר בתחתית הטבלה. בנוסף לעונשו של גדי קינדה, בית הדין גזר למ.ס. אשדוד קנס של 7,500 ש"ח ו-10,000 ש"ח על תנאי בגין השלכת חפצים אשר גרמו לעיכוב במהלך המשחק נגד הפועל תל אביב. 

עוד באשדוד – קבוצתו של יובל נעים מחפשת שחקן חיזוק נוסף בחלק ההתקפי והיא מנהלת מו"מ עם בני יהודה, על מנת לצרף בחלון ההעברות את החלוץ שגיב יחזקאל ששייך למכבי תל אביב, אך ההחלטה לגבי המשך השאלתו תלויה בקבוצה משכונת התקווה. הפערים הכספיים שהיו גבוהים, צומצמו הערב והכיוון הוא לסכם עם יחזקאל עד סיום העונה.


מ.ס. אשדוד מנהלת מו"מ עם שגיב יחזקאל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי