רפואה: "מקווה שנצרף שחקן בכיר בימים הקרובים"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב דיבר לקראת המשחק נגד בני יהודה (שבת, 16:00 בשידור ישיר בספורט4) ואישר שיש כוונה להתחזק, ככל הנראה בעדן בן בסט כפי שפורסם לראשונה בספורט1

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגת העל ייצא לדרך בשבת הקרובה, כאשר הפועל תל אביב תארח את בני יהודה (16:00, ישיר בספורט4). במחזור האחרון האדומים ספגו שער מאוחר כשהם ביתרון שחקן ופספסו הזדמנות לנצח את נועלת הטבלה מ.ס אשדוד ולהשיג שלוש נקודות לראשונה ב-2019, כך שנותרו במרחק שלוש הפרש בלבד מהקו האדום.

היום קובי רפואה ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול סגנית המוליכה, בו האדומים ייאלצו להסתדר ללא אוראל דגני שהורחק בכרטיס אדום, ובין השאר אישר את הפרסום הראשון בספורט1 על כך שבכוונת הקבוצה להתחזק בשחקן בכיר, ככל הנראה עדן בן בסט מהפועל באר שבע. רק אתמול פרסמנו כי בן בסט קרוב מאוד לסיכום בהפועל תל אביב, כשפערים כספיים קטנים על שכרו מונעים חתימה בשלב זה.

"אנחנו צריכים לתת את המקסימום, מה שלא קרה במשחק האחרון", פתח ואמר המאמן, "לפני הכל עלינו להיות מחויבים וכך דברים יסתדרו. אם כל הזמן נהיה קרובים אחד לשני ונעשה את הדברים כמו שצריך, דברים יסתדרו. זה הא-ב' של קבוצת תחתית. זו עובדה שהיינו נרפים מדי, לא חדים ולא קרובים אחד לשני, ואני לא מתווכח עם עובדות. לצערי התוצאה גם הייתה בהתאם".

תוכניות הרכש: "אני מאוד מקווה שבימים הקרובים נצרף שחקן. אם זה עדן בן בסט? לא אנקוב בשמות, אבל מקווה שיהיה שחקן בכיר בימים הקרובים שיצטרף להפועל תל אביב. כל שחקן ששוחרר מקבוצה הוא מעניין, אבל אי אפשר לקפוץ על כל הכיוונים. יש לחץ ככל שהחלון לקראת סיום ואין רכש, אבל צריך לקבל החלטות נכונות. להשתגע ולהחתים כל מה שיש זה לא מה שאנחנו מחפשים. מה שמעניין זה שנתחיל לצבור נקודות, אבל אף אחד לא מתלונן ועלינו לעמוד במטרה שלנו".


עדן בן בסט. קרוב מאוד להפועל תל אביב (מאור אלקסלסי)

מעמדו בקבוצה: "אני זה לא העניין. כל הזמן מתעסקים בי, אבל הפועל תל אביב היא חשובה והיא צריכה להצליח. רק על זה אני מסתכל. הקטע שלי הוא כבר לא אישו, אלא הצלחת הפועל תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי