גל אראל יחליף בהרכב את פלקושצ'נקו נגד קריית שמונה

גל אראל
גל אראל | דני מרון

הפועל חיפה תארח בסמי עופר את הקבוצה הצפונית לראשונה ללא הקשר שעבר לירוקים. במועדון ממשיכים לעשות מאמצים לצירוף סילבסטר שמעדיף להגיע לכרמל ולא לבני יהודה, שמש צפוי להיות בסגל

(גודל טקסט)
הפועל חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול עירוני קריית שמונה (שבת, 18:00, שידור משולב בספורט4). לאחר הניצחון בסמי עופר 2:4 על מכבי פתח תקווה לפני שבועיים, שהיה הניצחון הביתי הראשון מזה חודשיים, יודעים בקבוצה כי המשחק מול הקבוצה הצפונית משמעותי גם במאבק על הפלייאוף העליון.


בכרמל מבינים כי קריית שמונה הצטרפה לאחרונה למאבק על המקום בשישייה הראשונה וניצחון חיפאי ירחיק את הקבוצה של תומר קשטן משם. המאמן שרון מימר לא צפוי לבצע שינויים רבים בהרכב שפתח בניצחון 0:4 בסכנין, כאשר המשמעותי ביותר יהיה חזרתו של גל אראל להרכב על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו שנפרד אתמול מהשחקנים והצוות. הבלם הרומני גבריאל תאמאש שלא התאמן בתחילת השבוע ימתין גם הפעם על הספסל. מי שיערוך את הבכורה בסגל הוא החלוץ עידן שמש שחתם אתמול רשמית עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת.


במקביל, שרון מימר והבעלים יואב כץ ממשיכים בחיפושים אחר חיזוק. המאמן מעוניין להביא קשר שיתפוס את התפקיד של פלקושצ'נקו, אבל בשלב זה רועי גורדנה שהיה מועמד מוביל אינו משוחרר מקבוצתו הקרואטית סלאבן בלופו. שלומי אזולאי אינו משוחרר ממכבי חיפה, וגם אופציית קשר זר תיבדק כמו גם האפשרות להביא את חלוץ בית"ר ירושלים יאקוב סילבסטר. האחרון נמצא במשא ומתן עם בני יהודה אך מעדיף דווקא את הפועל חיפה כאשר בקבוצה מהבירה הבהירו לאחרונה כי השחקן אינו ישוחרר בחינם להפועל חיפה אלא רק לבני יהודה.



גל אראל. יקבל את המקום ב-11 של מימר במקום פלקושצ'נקו (דני מרון)

 

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, גל אראל, ראדו גינסארי, מתן חוזז, נס זמיר, בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי