באשדוד אופטימיים: "יש תחושה שנחזור מירושלים עם נקודות"

שחקני מ.ס. אשדוד
שחקני מ.ס. אשדוד | צילום: אלוני מור

נועלת הטבלה מתכוננת לקרב החוץ בטדי בשבת (20:30, ספורט4): "היכולת במחזור האחרון מעודדת". שגיב יחזקאל צפוי לערוך בכורה בהרכב של נעים, שיחזור לעמוד על הקווים. בן רייכרט פצוע ולא יהיה בסגל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תשחק מחר (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים, מפגש אליו יגיעו המאמן יובל נעים ושחקניו לאחר שמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון. אשדוד תקועה במקום האחרון בטבלה עם 15 נקודות בלבד. המאמן יובל נעים הבהיר לשחקניו כי כמו שהמשחק האחרון נגד הפועל תל אביב היה משחק על שש נקודות, גם נגד בית"ר ירושלים יהיה משחק דומה. יובל נעים ינהל את המשחק מהקווים לאחר שהיה מורחק נגד הפועל תל אביב.

שחקן בקבוצה סיפר: "המשחק והיכולת במחזור האחרון מעודדים, ויש אמונה גדולה שנחזור מירושלים עם נקודות. המשחק מחר הוא אתגר וברור כי צריכים את הנקודות כדי שבית"ר ירושלים לא יברחו קדימה ממאבקי התחתית".

חלוץ הרכש שגיב יחזקאל, שהושאל עד סיום העונה בעסקה דרך בני יהודה ומכבי תל אביב, אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הפותח. מהמשחק ייעדר גדי קינדה שהורחק נגד הפועל תל אביב ויהיה ביציע גם בשני המשחקים הבאים. הקשר בן רייכרט שנפצע במחזור האחרון לא התאושש ולא יהיה בסגל למשחק מחר. בקבוצה פועלים להתחזק בשחקנים נוספים, בעיקר בעמדות המגן הימני והבלם. הקפטן טום בן זקן יעבור ניתוח ברצועות הברך באנגליה.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, פיליפ קנזביץ', ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, יצחק אספה, איסו לינגאנה, יניב בריק, דן ביטון, סייבו קוייטה, שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי