ואלסקיס אמור לפתוח ב-11 של הפועל תל אביב נגד בני יהודה

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | דני מרון

החלוץ הליטאי צפוי לעלות בהרכב של רפואה מחר (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט4)דווקא נגד האקסית בה כיכב בעונה הקודמת. במועדון מאמינים כי עסקת בן בסט תסגר בימים הקרובים

(גודל טקסט)

שבוע של שינויים עבר על הפועל תל אביב לקראת המשחק מחר (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה בדרבי הקטן נגד בני יהודה. במועדון נמצאים בתהליך של החתמה ושחרור שחקנים ולאחר שהמאמן קובי רפואה הודיע לאמיר עגייב ורז כהן שעליהם לחפש קבוצה אחרת, המטרה היא להשלים את החתמתו של חלוץ הפועל באר שבע עדן בן בסט שאמור להגיע למתחם חודורוב בחוזה לשנה וחצי עם אופציה של האדומים לעונה נוספת.

בסביבת המועדון אמרו: "מאמינים כי עדן בן בסט יחתום בימים הקרובים, כל שנותר הוא שהפועל באר שבע תגיע מולו להסדר עזיבה בנושא הכספי, כי מול המועדון כבר הושגו הבנות".

בהפועל תל אביב רוצים להשיג מחר תוצאה טובה שתעניק ביטחון לשחקנים. במחזור הבא האדומים יגיעו לסמי עופר למשחק נגד מכבי חיפה ולאחר מכן יארחו את הפועל באר שבע. היכולת החלשה שהציגה הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד בתיקו 1:1 בתחילת השבוע לא עברה בשקט על ידי הצוות המקצועי שקיים שיחות אישיות עם השחקנים. מקורבים למועדון טענו: "הפועל תל אביב לא יכולה לשחק כל כך חלש ולגרום לאוהדים לקלל את הנהלת המועדון והשחקנים. אי אפשר לשחק בליגת העל ביכולת של העונה שעברה בליגה הלאומית".

מהמשחק מחר ייעדר בשל הרחקה הקפטן אוראל דגני ומי שיתפוס את מקומו כמגן ימני יהיה עידן כהן. בנוסף, הקשר ניר לקס ייעדר בשבועיים שלושה הקרובים בגלל פציעה. באימונים השבוע תורגל בהתקפה החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, שישחק נגד הקבוצה הקודמת שלו בישראל בני יהודה. בקו הקדמי מתלבט המאמן קובי רפואה בין ג'וזף גנדה לרועי זיקרי.


נריוס ואלסקיס במדים של בני יהודה. יכבוש נגד האקסית? (עדי אבישי)

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודימיר פריירה, עמנואל בואטנג, רמזי ספורי (קאיו), ג'וזף גנדה, נריוס ואלסקיס, אחמד עאבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי