מימר: "פלקושצ'נקו? יש לנו איכות". קשטן: "שיחקנו בלי מחשבה"

שרון מימר, תומר קשטן
שרון מימר, תומר קשטן | מאור אלקסלסי

מאמן ק"ש אחרי ה-1:1 בסמי עופר: "היינו צריכים לגמור את המשחק, לא היינו חכמים ושילמנו על כך ביוקר מול 10 שחקנים". מאמן הפועל חיפה: "יש לנו שחקנים לא פחות טובים ממקסים". שמש שכבש ונפצע: "חוסר מזל"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה וקריית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 באצטדיון סמי עופר במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. עדן שמיר הקפטן העלה את האורחת ליתרון (49), אך עידן שמש – בהופעת הבכורה שלו – עלה מהספסל בדקה ה-72 וקבע את תוצאת הסיום כעבור דקה. הקבוצה של שרון מימר סיימה ב-10 שחקנים (63) אחרי הרחקתו של נס זמיר.

תומר קשטן המאוכזב סיכם: "חבל מאוד, בארי היה צריך לגמור את המשחק. הפועל חיפה הגיעה לעוד הזדמנות בדקה האחרונה, אבל אנחנו היינו צריכים לגמור את המשחק ב-0:1, אך לא היינו מספיק חכמים ושילמנו על כך ביוקר. איבדנו את המשחק בעצמנו, שיחקנו לא חכם והתחלנו לרדוף אחריהם. שיחקנו בחוסר מחשבה וזה עלה ביוקר. אני מאוכזב כי הובלנו מול 10 שחקנים ובסופו של דבר סיימנו בתיקו – זה מאוד מאכזב".

ההחמצות הרבות של חניכיו: "היו לנו גם בחצי הראשון שלושה מצבים טובים וכמו שכבר אמרתי בחצי השני היינו יכולים לסיים את המשחק. זה כל ההבדל בין מאבק על הפלייאוף לבין אכזבה. שמונה מ-12 נקודות זה בסדר גמור, אבל היינו צריכים להיות עם 10 והיום איבדנו שתי נקודות חשובות".


עלה מהספסל, כבש ונפצע. בכורה לעידן שמש במדי הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

שרון מימר אמר: "איך שהמשחק התפתח, אני שמח שלא הפסדנו. ספגנו גול וכרטיס אדום, זה שיבש את הכל, אבל אני יוצא מהמשחק הזה מאוד מחוזק. הראינו כדורגל איכותי בהרבה דקות, גם בחיסרון של שחקן, זה מעיד על איכות ואופי של קבוצה. אנחנו מסתכלים על הטבלה, רוצים להתקדם כמה שיותר והתיקו הוא בסופו של דבר בסדר למרות שרצינו לנצח".

על עידן שמש שכבש בבכורה דקה לאחר שנכנס ולאחר מכן נפצע: "חבל, הוא נכנס טוב למשחק. אני מרגיש טוב עם הקבוצה כי יש סגל מאוד רחב. יש לנו עומק והפועל חיפה היא קבוצה מאוד איכותית. פלקושצ'נקו? זה לא השפיע, היינו איכותיים והגענו להמון מצבים. מקסים שחקן טוב, אבל יש פה שחקנים לא פחות טובים. כל מה שביקשתי קיבלתי מיואב כץ וצריך לפרגן לו על כך. אנחנו עובדים בשקט ומביאים רק שחקנים שיכולים לשדרג אותנו".

עידן שמש: "כואב לי, מחר אעשה בדיקה ואני מקווה שזה לא משהו רציני. אני שמח שנכנסתי והבקעתי. עזרתי לקבוצה להשיג נקודה חשובה וחבל על הפציעה כי זה חוסר מזל. האמנתי שאחזור לליגת העל ואני שמח להיות פה. הפועל חיפה זה מועדון שמח עם אנשים טובים וכולם פה רוצים להצליח".

עדן שמיר: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה כי החטאנו במצב של 0:1 מול 10 שחקנים, השער שלי לא הספיק ואני די מאוכזב מהתוצאה. ניצחון היה מקרב אותנו לפלייאוף העליון, אבל עלינו על דרך נכונה ומסלול טוב, עכשיו נצטרך להמשיך להישאר צנועים ולעבוד קשה".


מאוכזב. עדן שמיר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי