יואב כץ שואף גבוה: "הפועל חיפה מכוונת לסיים במקום השני"

עידן שמש
עידן שמש | מאור אלקסלסי

הבעלים יצא בהצהרה אחרי ה-1:1 ב-10 שחקנים נגד קריית שמונה והחמיא לשרון מימר: "הוא מצוין". המאמן: "רצינו לנצח כי זה היה מקרב אותנו להבטחת המקום בפלייאוף עליון". פאפאזוגלו שוחרר רשמית

(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה ברגשות מעורבים אחרי ה-1:1 אמש (שבת) בסמי עופר נגד קריית שמונה. בקבוצה התאכזבו מאיבוד הנקודות שהגיע אחרי שני ניצחונות רצופים, אך הביעו שביעות רצון מכך שהצליחו לאזן בעשרה שחקנים וגילו אופי. "לא קל לחזור מול קריית שמונה שהיא קבוצת הגנה טובה מאוד, כך שאנחנו יוצא מהמשחק הזה מחוזקים", אמר המאמן שרון מימר והוסיף: "רצינו לנצח כי זה היה מקרב אותנו להבטחת המקום בפלייאוף עליון".

מי שנשמע מעודד הוא הבעלים יואב כץ: "אני לא חושב שמשחק ההגנה שלנו לא היה טוב. אנחנו מסתכלים לכיוון המקום השני או השלישי ואני מגיע לשם בזכות האופי של השחקנים, שהצליחו לחזור מפיגור בעשרה שחקנים. הפועל חיפה קבוצה טובה עם מאמן מצוין". כץ החמיא גם לשחקן הרכש החדש עידן שמש, שעלה מהספסל וכבש בהופעת הבכורה שלו: "כל השחקנים החדשים שהבאנו נקלטו במהרה והצליחו כבר במשחק הראשון. זה מראה משהו על הקבוצה הזו".

השחקנים זכו לשני ימי חופש וביום שלישי יתחילו את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הבא, ועד אז מקווים במועדון להתחזק במספר עמדות כאשר המועמד המוביל להצטרף הוא הקשר רועי גורדנה. לספורט1 נודע כי הקשר סיכם את תנאיו בכרמל ואף הביע נכונות להצטרף אך זוכה לסירוב מצד קבוצתו הקרואטית סלאבן בלופו.

נציגיו של השחקן מנהלים שיחות מרתוניות מול נציגי הקבוצה הקרואטית בכדי להשיג את השחרור ולהחזירו לישראל. "אנחנו מקווים כי כבר בימים הקרובים רועי יחזור לליגה הישראלית", אמרו בסביבתו של השחקן. החלוץ עידן שמש שכבש אתמול שער בכורה בכרמל ונפצע יעבור בדיקה מקיפה ביום שלישי בכדי לברר את חומרת פציעתו.


יואב כץ הציב לו רף גבוה. שרון מימר (מאור אלקסלסי)

בנוסף לעמדת הקשר, במועדון עדיין רוצים להתחזק גם בחלוץ, אך זה יקרה לאחר שתתברר חומרת הפציעה של גבריאל תמאש שסובל מבקע. במועדון מקווים שהבלם ידחה את הניתוח לסיום העונה ואם זה לא יקרה הוא ייעדר בתקופה הקרובה ואז הקבוצה תצטרך להתחזק בשחקן הגנה.

מימר הסביר: "קיבלנו הוראה מהצוות הרפואי להוריד עומס מתמאש. השבוע נקבל הכוונה נוספת ורק לאחר מכן נקבל החלטה סופית". הקפטן דור מלול אמר לאחר המשחק: " לדעתי הראינו דומיננטיות במחצית הראשונה וגם בעשרה שחקנים במחצית השנייה הגענו לשני מצבים, והיינו יכולים להפוך את התוצאה. זה מראה על האופי המיוחד שיש לקבוצה הזאת שמחפשת לנצח גם בחיסרון מספרי. אני מעודד וגם מבואס כי רצינו שלוש נקודות".

על העזיבה של מקסים פלקושצ'נקו: "כל שחקן עושה את ההחלטות שלי, אבל לדעתי בית חם כמו הפועל חיפה לא עוזבים כך כל מהר. נדירות הפעמים שאתה מתחבר לחדר ההלבשה ונהנה להגיע לאימונים ולמשחקים. אנחנו מאחלים למקסים בהצלחה אבל לא נגדנו".


עזב בית חם. פלקושצ'נקו במדים הירוקים (מכבי חיפה)

בתוך כך, הערב הודיע רשמית המועדון על התרת חוזהו של החלוץ היווני ת'נאסיס פאפאזוגלו שיעזוב מיידית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי