לוזון לשחקנים: "נתתם הכל, אבל חושבים על המשחק הבא"

שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה | עדי אבישי

הקלה בפ"ת לאחר ה-0:1 על סכנין. בקבוצה מקווים לצרף את מזרחי רשמית ביומיים הקרובים, גם עתידו של זנטי צפוי להיקבע היום. אם בן בסט יסרב להצעה, בקבוצה ינסו לצרף חלוץ זר, מה שצפוי להוביל לשחרורו של מרסיאל

(גודל טקסט)

הקלה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:1 על בני סכנין, משחק שקטע רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון והרחיק את המלאבסים מרחק של שש נקודות מהקו האדום. "אוי ואבוי אם היינו מפסידים בטעות במשחק הזה, עדיף לא לדעת מה היה קורה פה", אמרו שחקנים במועדון. "הניצחון הזה ייתן לנו קצת שקט לפחות לשבועיים הקרובים. ברור לנו שכרגע אין בכלל מה לדבר על מעבר להישארות בליגה. רק אם ננצח בשני המשחקים הבאים נגד רעננה וקריית שמונה, אולי עוד יהיה לנו על מה להיאבק".

שחקנים ציינו כי מאז שהגיע המאמן החדש גיא לוזון מורגש קצב גבוה יותר באימונים ונראה שלפחות באפקט המיידי, ניכרת השפעתו. גם לאחר המשחק נכנס המאמן לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "כולכם נתתם את הכל. מגיע לכם כל הכבוד, אבל אנחנו חושבים כבר על המשחק הבא". במהלך כל השבוע וגם בשיחה שנערכה במלון לפני יציאת השחקנים למגרש בדוחא חזר ואמר לוזון לשחקנים כי הוא לא מאמין בהרבה דיבורים וכי השחקנים יצטרכו לדבר על המגרש. מי שנראה מאושר בסיום הוא היו"ר אבי לוזון, שזכה לראות את קבוצתו מנצחת לאחר תקופה ארוכה.

במועדון היו מרוצים מהופעת הבכורה של הקשר הפנמי ארמנדו קופר, שחוזהו הועבר בבקרה אתמול בבוקר והראה ניצוצות בדקות ששיחק. תאי בריבו כבש את שערו השישי העונה בליגה וזכה למחמאות.

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים.
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים. "ניצחון חשוב לטבלה ולמצב הרוח שלנו" (עדי אבישי)

"ניצחון מאוד מאוד חשוב לטבלה ולמצב הרוח שלנו", סיכם בריבו. "זה ניצחון של לב ונשמה, רצינו יותר מהם וזאת הסיבה שניצחנו. אני מרגיש טוב עם הגול שלי, אבל שמחתי יותר עם שריקת הסיום מאשר עם הגול שהבקעתי. ברגע שגיא הגיע נכנסה בנו התלהבות ורואים שכולם רוצים לעבוד אחד בשביל השני. כשנהנים, מנצחים".

חילופי המאמנים: "בתור שחקנים אנחנו משתדלים לשים את זה בצד ולהתרכז במגרש. זה לא משנה מי מאמן, כי בסופו של דבר הכל תלוי בשחקנים. יש מערכים ודברים מהסוג הזה, אבל בסופו של דבר הלב מנצח".

כעת, בפתח תקווה ינסו להמשיך ולהתחזק: כפי שפרסמנו אמש, בקבוצה סיכמו את התנאים עם אופיר מזרחי ומקווים כי שחקנה של מכבי חיפה יצטרף ב-48 השעות הקרובות. בקבוצה עדיין רוצים גם את עמית זנטי ,שגם הוא לא נכלל בסגל של מכבי חיפה, אך גם הודו כי גם צירוף של מזרחי בלבד יתקבל וכלל לא בטוח לאור הסחבת עם זנטי כי בפ"ת יצרפו גם אותו. זנטי ביקש להשתחרר מחיפה למלאבסים וקיבל את ברכת הדרך ממרקו בלבול עוד לפני מספר ימים, לאחר משחק הגביע, אך לא היה אחיד בדעתו והכרעה בעניינו צפויה גם היא להתקבל ב-48 השעות הקרובות.

בפתח תקווה הגישו לחלוץ עדן בן בסט הצעה לחוזה לעונה וחצי עם שכר משודרג מזה שיקבל בהפועל תל אביב, אך החלוץ עדיין מתלבט ואם לא יצליחו לצרפו, במושבה יפנו לאופציית החלוץ הזר מה שצפוי להביא לשחרורו של הבלם ז'והאן מרסיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי