בהפועל ת"א חוששים: "צריך כבר לצרף את עדן בן בסט"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

האדומים רוצים בשלושת הימים הבאים לצרף רשמית את החלוץ מב"ש ואת שלומי אזולאי ממכבי חיפה, שזכו בינתיים להצעות מפתות ממועדונים אחרים: "התמהמהות עלולה לפגוע לנו בתוכניות"

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב נהנים מחופשה בת יומיים לאחר הניצחון על בני יהודה ולקראת תחילת ההכנות למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני בסמי עופר, אבל המאמן קובי רפואה וראשי המועדון עובדים שעות נוספות בניסיון לחזק את הסגל בשבוע האחרון של חלון ההעברות.

החלון יינעל בעוד שמונה ימים, ב-5.2.2019, וכפי שאמר רפואה לא אחת בימים האחרונים הכוונה היא להתחזק ב"שחקן בכיר" – כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, מדובר בלפחות אחד מבין עדן בן בסט ושלומי אזולאי במטרה לחזק את הסגל, אליו כבר צורפו נריוס ואלסקיס וקלאודמיר פריירה שהיו שותפים גם לניצחון על בני יהודה בשבת.

בהפועל תל אביב חוששים שלנוכח הצעות מפתות יותר שקיבלו השניים ממועדונים אחרים, בייחוד בן בסט ממכבי פתח תקווה, הם יאבדו את השחקנים שסומנו במחטף של הרגע האחרון. אחד הבכירים במועדון הודה: "בן בסט רוצה לשחק בהפועל ת"א, אבל נצטרך לסגור את זה תוך שלושה ימים. גם את שלומי אזולאי אנחנו רוצים, אבל התמהמהות עלולה לפגוע לנו בתוכניות".


בן בסט. "רוצה לשחק בהפועל תל אביב, אבל אסור להתמהמה" (ערן לוף)

במקביל, נכון לכתיבת שורות אלה לא התקבלה הצעות אמיר עגייב ורז כהן, שממשיכים להתאמן על אף ההודעה שקיבלו כי הם אינם בתוכניות המועדון. הקפטן אוראל דגני שסיים עונש הרחקה בשל כרטיס אדום, יחזור להרכב ומסתמן שישחק בעמדת המגן הימני על חשבון עידן כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי