שלומי אזולאי צפוי לפתוח כבר נגד מכבי תל אביב

שלומי אזולאי, יואב כץ, שרון מימר
שלומי אזולאי, יואב כץ, שרון מימר | הפועל חיפה, רשמי

מימר צפוי להעלות כבר מחר בהרכב את קשר הרכש, שיפגוש את אחת מקבוצותיו לשעבר וצפוי לשתף פעולה עם גנסארי ואראל. ורמוט יפתח במקום זמיר. כץ לשחקנים: "אפשר לגרום להפסד הראשון של מכבי ת"א"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה תצא מחר (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) למשחק החוץ הקשה בליגה נגד מכבי תל אביב. האדומים-שחורים מגיעים למשחק לאחר תיקו ביתי מול הפועל קריית שמונה ועם רצון לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון.


למרות היכולת האדירה של הצהובים שמוליכים את הטבלה, בהפועל חיפה מאמינים ביכולתם לחזור לכרמל עם נקודות וגם הבעלים יואב כץ שלח העביר לשחקניו כשאמר: "אפשר לגרום להפסד ראשון של מכבי תל אביב".


הקבוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק, אליו היא תגיע ללא נס זמיר המורחק, כאשר גם הקשר רסמוס סיוסטדט חולה ובספק, ובמידה שלא יהיה כשיר, ריקי מיטרבסקי להתחרות על המקום במרכז השדה עם גל אראל, כאשר גבריאל תמאש יחזור להרכב ולמרכז ההגנה לצידו של ניסו קפילוטו. גילי ורמוט צפוי לחזור להרכב על חשבונו של זמיר.

הפועל חיפה ערכה הבוקר את האימון המסכם לפיו החליט המאמן שרון מימר להעלות כבר מחר את הרכש הנוצץ שלו, שלומי אזולאי בהרכב הפותח. 


גולת הכותרת של ההרכב שתורגל היא ככל הנראה ההחלטה של שרון מימר להעלות כבר מכר את הרכש הנוצץ שלו, שלומי אזולאי. אזולאי אגב, בחר חולצה מספר 7, שהייתה שייכת עד עתה למקסים פלקושצ'נקו, שעשה את הדרך ההפוכה למכבי חיפה. לצידו של אזולאי ישחק גם ראדו גינסארי וכאמור, אחד מבין מיטרבסקי או אראל.



אזולאי. בחר בחולצה של פלקושצ'נקו (הפועל חיפה, רשמי)




החלוץ עידן שמש, שכבש בשבוע שעבר את שער השיוויון ונפצע, עדיין מתקשה לחזור לאימונים מלאים וככל הנראה לא יהיה בסגל הקבוצה, בניגוד למגן גיא משפתי שהיה פצוע בחודש האחרון וכשיר כעת.


הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שון גולדברג, גל אראל (ריקי מיטרבסקי), ראדו גנסארי, שלומי אזולאי, מתן חוזז, גילי ורמוט ובן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי