ראיקוביץ' נחוש לשחק נגד הפועל חיפה, בלקמן עשוי לחזור

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | עדי אבישי

למרות שהחמיץ את שני האימונים האחרונים בשל שפעת, השוער רוצה לפתוח כשטננבוים עשוי להחליפו. בספרד פורסם שחיחון במו"מ עם הצהובים על החלוץ. טיבי מגלה יכולת טובה באימונים ועשוי לחזור לרוטציה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, 20:25, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון בנתניה את הפועל חיפה בכוונה להמשיך להיות הקבוצה היחידה שלא נוצחה העונה. לאוהדים ולשחקנים מובן כי בכל משחק יגיעו האמירות כמו של ניסו אביטן והפועל חדרה במחזור הקודם, ועכשיו קריאת התיגר של בעלי הפועל חיפה יואב כץ על הרצון והיכולת של קבוצתו להנחיל הפסד בכורה לצהובים.

במכבי תל אביב מבינים את הלהט של הקבוצות היריבות לתפוס כותרות והרצון לסיים את העונה ללא הפסד רק הולך וגובר ככל שהליגה מתקדמת. בצוות המקצועי של ולדימיר איביץ' לא מתעלמים מהיכולת החלשה, בעיקר במחצית השנייה, נגד הפועל חדרה כמו גם במשחקים קודמים למרות הניצחונות הרצופים.

במקביל, כלי תקשורת מקומיים ממחוז אסטוריה שבספרד מדווחים על על מו"מ שמנהלת ספורטינג חיחון עם מכבי תל אביב על החלוץ ניק בלקמן. כזכור, החלוץ האנגלי לבש אשתקד את המדים הצהובים ועבר בקיץ לקבוצה מהליגה השנייה בספרד, אך לא ממש התאקלם וכבש שני שערים ב-14 הופעות בליגה ובגביע. בלקמן כזכור, מחזיק באזרחות ישראלית כך שאם יגיע, לא יתפוס מקום של זר. במקביל, גם מכבי חיפה הוזכרת כמועמדת לצרף את החלוץ.


בלקמן. יחזור ללבוש צהוב? (אריאל שלום)

בחזרה למשחק נגד הפועל חיפה, השוער פרדראג ראיקוביץ', שלא התאמן בשני האימונים האחרונים בשל שפעת, אינו מתכוון להחמיץ את המפגש ולקטוע את רצף ההופעות שלו. בכל מקרה, ההחלטה תתקבל על ידי איביץ' לאחר אימון הערב או מחר, כששוער המשנה דניאל טננבוים בהיכון לעלות בהרכב הראשון.

מכבי תל אביב נמצאת בעיצומה של כמות משחקים גדולה ורצף של שלושה משחקים נגד בני סכנין, שניים ברבע גמר גביע המדינה ואחד נוסף בליגה באצטדיון דוחא במחזור שאחרי הפועל חיפה. הצוות המקצועי ואיביץ' מתכננים לבצע שיניים בהרכב ולמצוא את ההרכב המתאים ברוטציה כדי לשוב ליכולת הטובה.


טיבי. יחזור לרוטציה? (אריאל שלום)

במכבי תל אביב האמינו כי אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' יהיו חלק מההרכב כעת, אבל השניים פצועים ויקחו להם עוד מספר שבועות להיכנס לחזור ל-11 ולהשפיע על המשחק. מי שמגלה יכולת טובה באימונים הוא הבלם איתן טיבי, שעשוי לשוב בקרוב לרוטציה ולהוריד עומס משרן ייני ושחר פיבן, כשגם ז'איר אמאדור יזכה ליותר דקות משחק. המגן אלי דסה ימשיך לפחות עד סיום העונה וייאבק על מקומו מול מאור קנדיל. להרכב מחר ישוב דור פרץ, כשגם יונתן כהן מועמד לקבל את חולצת ההרכב.

הרכב משוער: פרדרג ראיקוביץ' (דניאל טננבוים), מאור קנדיל (אלי דסה), שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה),דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר, יונתן כהן (אלירן עטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי