קלינגר חשף: "אמרתי לקונטה שאני ארד איתו ביחד מהמגרש"

קלינגר
קלינגר | עדי אבישי

מאמן בית"ר אחרי ה-0:2 על בני יהודה: "השחקנים הוכיחו שהקבוצה מאומנת". אבוקסיס: "יש אוהדים, כמה עשרות, שרוצים לעשות לי ולברק נזק". בניון התייחס לעתידו: "ברור לי שאי אפשר לשחק לנצח, אבל אני נהנה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חיברה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות בפעם הראשונה העונה, אחרי 0:2 על בני יהודה באצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל.

פרדי פלומיין כבש את הראשון (30), דן איינבינדר קבע את תוצאת המשחק (46) ואיסמעילה סורו הורחק (90). אירוע מכוער נרשם במהלך המחצית הראשונה כאשר אוהדי המארחת נהמו לעבר פלומיין וקונטה, אחד מהם נעצר על ידי כוחות הביטחון והמגן פרץ בבכי.

ניר קלינגר סיכם: "אני חושב שדיברנו לפני המשחק הקודם נגד אשדוד על תוכנית שבעת הצעדים. היינו במצב שהפער היה גדול ואמרנו בואו נלך צעד אחרי צעד כי יש שבעה משחקים. עשינו שני צעדים, היום הגיע השני במשחק חוץ קשה מאוד. בית"ר ירושלים שיחקה כדורגל טוב למרות שפתחנו לא טוב והתברברנו, חזרנו לבסיס וכל מה שתכננו השבוע עבד כמו שצריך. השחקנים הוכיחו היום שהקבוצה מאומנת ומי שעושה את זה זה פחות המאמן ויותר השחקנים. הם הצליחו לפצח קבוצה קשה כמו בני יהודה ולצערי לא הבקענו עוד שלושה או ארבעה שערים, אבל אני לא מצטער".


שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (עדי אבישי)

חיזוק בינואר: "אני לא חושב שאנחנו קרובים לפלייאוף העליון, עשינו צעד נוסף ובשבוע הבא יש לנו משחק סופר קשה נגד מכבי חיפה. חיזוק? אני לא בטוח שזה מה שנכון. שחררנו מספר לא מבוטל של שחקנים. כשעידן ורד יחזור יהיה לי עוד שחקן שאין מחלוקת על היכולת שלו. פלומיין, למרות שלא היה כשיר במאה אחוז, נתן את כל מה שיש לו ויש לנו כלים. כל מאמן שמח שיהיו לו עוד שחקנים, אבל אני לא חושב שצריך להשתגע כי לא עשינו כלום. נהיה חייבים ללחוץ על הדוושה ב-5 המשחקים שנותרו, אחרת לא נהיה שם".

הנהמות מהקהל והבכי של קונטה: "אני ניגשתי לקונטה ואמרתי לו בצורה ברורה שאני מבטיח לו שבפעם הבאה אני ארד מהמגרש ביחד איתו. זה הרגיע אותו, נתן לו פוש ולשמחתי אוהדי בני יהודה תפסו את עצמם והפסיקו עם זה".

יוסי בניון שבישל את השער הראשון אמר: "ניצחון חשוב, אבל זה רק עוד משחק וצריך להמשיך הלאה כי בשבוע הבא יש משחק לא פחות קשה נגד מכבי חיפה. ברור שתמיד צריך להיות שמח, אבל נוצר מצב שעזבתי את מכבי פתח תקווה ולקח זמן להיכנס לעניינים. מהרגע הראשון אני מקבל דקות ומנסה לעשות את המקסימום. לשמחתי פתחתי בשני המשחקים האחרונים וניצחנו. זה לא חשוב מי משחק, יותר דקות פחות דקות, העיקר לנצח. פתחנו פער מהתחתית וזה חשוב להוריד את הלחץ ולהתרחק משם".

עתידו: "כמו שאמרתי תמיד, אני לא חושב יותר מידי ומסתכל ממשחק למשחק. היה ברור מהרגע הראשון שהתחלתי את הקריירה שאי אפשר לשחק לנצח ולשמחתי אני מושך את זה כמה שיותר. אני נהנה מכל רגע והייתי חותם בתחילת הקריירה לשחק עד גיל כזה".


חולמים על פלייאוף עליון. קלינגר, איינבינדר ובניון (עדי אבישי)

יוסי אבוקסיס ניתח: "יש תקופות שהן פחות טובות בכדורגל ואין ספק שבמשחקים האחרונים אנחנו בעיצומה של אחת כזו. בשני המשחקים האחרונים היינו רעים מאוד הגנתית והיום הכל לא עבד. הייתה לנו חצי שעה מצוינת, אחת הטובות שלנו, אבל אחרי השער שספגנו לא הצלחנו לצאת מזה. דיברנו במחצית שאפשר להתאושש, אבל השער המהיר שלהם חיסל לנו את המשחק. צריך לדעת להתגבר גם על זה, זה קורה לכל קבוצה, צריך לדעת לעבור את זה. זה באמת רע, אנחנו לא כובשים כמו שאנחנו רוצים ולא עושים מהלכים, נצטרך להשתפר".

פלייאוף עליון: "ברור שהמקום שלנו בסכנה. זה לא מחדש לנו כלום, זה היה כך לאורך כל הזמן והמצב שלנו רע מאוד מבחינת נקודות. צריך להרים את הראש ולתת לשחקנים ביטחון כי ביום שלישי כבר יש לנו גביע ונצטרך להגיע מוכנים. בשבוע הבא יש לנו משחק על כל העונה נגד חדרה ושם יוכרע הכיוון שלנו".

התפרעות האוהדים: "מה לא ברור? יש פה מספר אוהדים שרוצים לעשות נזק לי, לברק ולמועדון, מה חדש? זה היה כך מתחילת העונה. כשהפסדנו באשדוד הם אמרו שהסגל הזה לא מתאים לליגה א' והם מוחים כל פעם שקצת לא הולך. מדובר בכמה עשרות שרוצים לעשות נזק ומחפשים סיבה למחאה. מאז המכירה של ירדן זה קורה, אבל התרגלנו ונילחם גם בזה".

רכש: "צירפנו שני שחקנים טובים וכמובן שסילבסטר לא היה יכול לשחק היום. אם נצליח לצרף עוד שחקן אחד עד סוף החלון, אנחנו נעשה את זה".



משבר? יוסי אבוקסיס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי