נתניה הסדירה את שהייתו של היקה, נחת היום ויעבור בבקרה

יחמיר היקה, אלמוג כהן
יחמיר היקה, אלמוג כהן | ערן לוף

הקשר האלבני, שעוכב והוחזר מנתב"ג, חתם על זיכרון דברים. הוא ישתכר כ-170,000 יורו בעונה ויהיה אחד משלושת השחקנים היקרים של נתניה. בקבוצה הבהירו: "הגענו להסכמות עם קהת, מה שמפריד הוא הפיצוי מחיפה"

(גודל טקסט)
לאחר שעוכב והוחזר למדינתו ביום שבת האחרון, קשר הרכש האלבני של מכבי נתניה, יחמיר היקה, נחת היום (שני) בשעות הצהריים שוב בישראל לאחר שהקבוצה סידרה אמש את העניינים מול משרד האוכלוסין וההגירה וארגנה לו אישור כניסה לארץ.


בנתניה ממשיכים לטעון שתהליך הכנסתו לארץ ביום שבת לא היה שונה מהתהליך אותו עוברים זרים אחרים שמגיעים לישראל. בכל אופן, הכוונה הראשונית הייתה להנחיתו בארץ כבר ביום שישי כדי שיוכל לערוך אימון עם השחקנים שלא שיחקו באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע ויוכל להשתתף במשחק הגביע מחר נגד מכבי פתח תקווה, כאשר עם או בלי קשר, מנכ"ל המועדון ניב גולדשטיין שהה ביום שישי במתחם האימונים שעות רבות כדי להשיג את השחרור הבינלאומי שהתקבל לבסוף, אך כאמור נחיתתו התעכבה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הנשר נחת יחמיר היקה, קשר הרכש האלבני של מכבי נתניה, נחת בישראל בשלום לפני זמן קצר (בתמונה: משמאל, מתקבל ע"י אוהדים בנתב"ג). הוא עתה עושה דרכו לבדיקות רפואיות, ומשם יגיע למועדון. ברוך הבא! #מכבי נתניה

A post shared by FC Maccabi Netanya (@fcmn_il) on



יש לציין שהקשר חתם על זכרון דברים עם הקבוצה ולכן למעשה מבחינה חוזית, ישנה התחייבות כלשהי בין הצדדים ומה שנותר הוא רק להשלים את הבדיקות הרפואיות בישראל ולהעבירו בבקרה התקציבית, דבר שצפוי להיעשות היום. הקשר ישתכר כ-170,000 יורו בעונה ויהיה משלושת המשתכרים הבכירים בקבוצה.




במועדון יעשו מאמצים להתחזק ביממה האחרונה שנותרה עד סיום חלון ההעברות, כאשר בנוגע לקשר חן עזרא לא חלה התקדמות. בנוגע לרועי קהת, בנתניה סיפרו כי הקבוצה הגיעה איתו להסכמות על השכר וכי קשר מכבי חיפה מודע לסכומים שיקבל בנתניה, כשמה שמפריד בין הצדדים לבין התקדמות הוא גובה הפיצוי שיקבל מהמועדון הירוק.



היקה. ינחת היום בישראל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי