קפילוטו: "שכחנו את פלקושצ'נקו יום אחרי שהוא עזב"

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | דני מרון

בלם הפועל חיפה בתוכנית הספורט של 103FM: "המשכנו הלאה מהר מאוד". התיקו נגד מכבי ת"א: "החמצנו ניצחון". ההבדלים בין מימר לקלינגר: "שרון הביא משה שונה, משחקים התקפי". בן בסט: "לא יודע אם נכון להביא אותו"

(גודל טקסט)

ניסו קפילוטו, בלם הפועל חיפה, דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לתוצאת התיקו נגד מכבי תל אביב, ההבדלים בין שרון מימר לניר קלינגר, עזיבת מקסים פלקושצ'נקו והסיכויים להתברג בפלייאוף העליון.

המשחק נגד מכבי תל אביב: "האמת שברחוב די האמינו בנו. אמרו שאם יש קבוצה שמסוגלת לנצח את מכבי זו הפועל חיפה. באנו עם אמונה, אנחנו מכירים את היכולת שלנו ויודעים למה אנחנו מסוגלים, ועשינו עבודה טובה. כמעט הצלחנו לנצח, זה היה קרוב, אז התחושה היא שהחמצנו שלוש נקודות. לפני המשחק היינו אומרים שתיקו זה מצוין, אבל במהלך המשחק הרגשנו טוב, התחלנו לתקוף ובמהלך כל המחצית השנייה הרגשנו שהנה נכנס הגול. זה היה קרוב, הרגשנו את זה ונתנו את הגול קצת מאוחר מידי. בסדר, ממשיכים קדימה ויש לנו מטרה חשובה שהיא להגיע לפלייאוף העליון".

האם הקבוצה הנוכחית טובה מזו שהייתה בשנה שעברה: "קרב קשה מאוד, זה יסתיים על חודו של גול לכאן או לכאן. מבחינת מנהיגות, בן בסט הוא אחד האנשים הכי חשובים שיש בחדר הלבשה. על המגרש, אני לא יודע אם זה במאה אחוז נכון לקבוצה להביא אותו עכשיו. יש כאלה שמקבלים את ההחלטות, אני לא קובע, אבל אני חושב שיש לנו תלכיד מסוים שיכול לרוץ טוב ולעשות דברים מאוד יפים עד סוף העונה".


עדן בן בסט (דני מרון)

על כך ששטקוס יעבור לבית"ר בסוף העונה ופלקושצ'נקו הצטרף למכבי חיפה: "יום אחרי שמקסים עזב כבר שכחנו אותו. מה שאני אוהב בחדר ההלבשה שלנו זה שיום או יומיים פרצופים למטה ומרגישים לא נעים, אבל מהר מאוד ממשיכים הלאה. קנאה? אנחנו מקווים שכל אחד יצליח להתקדם כמה שיותר ולהרוויח כמה שיותר כסף. אנחנו קבוצה ויחידה אחת. שטקוס? אי אפשר להרגיש את זה עליו, אין דבר כזה, הוא מקצוען ברמות הכי גבוהות".

ההבדלים בין מימר לקלינגר: "שרון הביא משהו שונה קצת מניר, יותר תעוזה ואנחנו משחקים כדורגל התקפי. שיחקנו אחרת בשנה שעברה, הסגנון היה לצאת להתקפות מתפרצות וזה בהחלטה שונה. אנחנו מרגישים טוב ונראים טוב. זה לא היה קל כאשר ניר עזב, היינו מחוברים אליו מאוד, זה היה מבהיל בהתחלה ואני שמח ששרון נכנס מהר מאוד לעניינים בצורה טובה והמשכנו הלאה".

הסיכוי להתברג בפלייאוף העליון: "יש לנו קרבות ראש בראש נגד רוב הקבוצות. מחכה לנו דרבי ומשחק נגד הפועל באר שבע וגם להן מחכים משחקים קשים. זה יהיה עד השנייה האחרונה, הקרב הולך להיות מאוד קשה ויכול להיות שזה יוכרע אפילו על הפרש שערים. אני מקווה שאנחנו נהיה שם וקשה לי לומר איזו קבוצה תישאר בחוץ, כל משחק הוא מלחמה והכל יהיה קשה וצמוד".


ניר קלינגר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי