חשש בב"ש: "לא ימצא יורש בשיעור קומתה של אלונה אם תעזוב"

אלונה ברקת, אסי רחמים
אלונה ברקת, אסי רחמים | לירון מולדובן

בבירת הנגב טוענים שכניסתה של הבעלים לפוליטיקה היא צעד ראשון לקראת התנתקות המשפחה מהמועדון. הערכה: בכר ומספר שחקנים בכירים יעזבו בתום העונה, הספונסר הראשי משה ממרוד עשוי להגדיל את תמיכתו

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר מסיבת העיתונאים של אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע שהודיעה על כניסתה לפוליטיקה ובשל כך תעביר את זכויות הניהול על המועדון למנכ"ל אסי רחמים, שוררת אי ודאות לגבי העתיד בטרנר. לספורט1 נודע שבעיריית באר שבע חוששים מהיום שאחרי אלונה: "לא נימצא בעלים בשיעור קומתה של אלונה אם תיאלץ לעזוב את המועדון", אמר גורם בעירייה.

מבחינת אנשים בעירייה, הם מצטרפים לחשש שהביעו אוהדים מפני תום עידן אלונה ברקת בהפועל באר שבע. ההערכה בקרב גורמים בעיריית באר שבע וסביב מקורבים למועדון היא שהמאמן ברק בכר וחלק משמעותי משחקני הרכש הבכירים יעזבו באופן הדרגתי, ושהתקציב בעונה הבאה יצטמצם משמעותית.

כעת הכדור יעבור לראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ שינסה למצוא משענת כלכלית יציבה למועדון, כשיש לציין כי רחמים נמצא בקשרים טובים עם דנילוביץ' ויזכה לתמיכתו. ברקת הבטיחה להמשיך לתמוך בקבוצה ולעמוד בהתחייבותה החוזיות כלפי השחקנים והעובדים, אך לא מן הנמנע שתיעשה פנייה לאנשי עסקים כדי שיתנו גב בתקופת הביניים, כשאחד השמות שהוזכרו כמי שיוכל לסייע הוא משה ממרוד, הספונסר הראשי של הפועל באר שבע ובעל השליטה בתדיראן.


פרידה מרצון בדרך? בכר וברקת (מאיר אבן חיים)

לפני הודעתה הדרמטית נפגשה ברקת עם השחקנים ועדכנה אותם על החלטה. באותו מעמד אמרה נשיאת המועדון כי תכבד את חוזי השחקנים במלואם. "כולם בהלם", אמר אחד משחקני הקבוצה. "מעכשיו נהיה חייבים להילחם על זכות הקיום שלנו, כי איך שהדברים נראים כרגע ניאלץ לחפש בסוף השנה קבוצה חדשה".

"כשכמעט לא התחזקנו בינואר הבנו שמשהו לא טוב קורה סביבנו", אמרו בטרנר. גורם בקבוצה חידד את התחושות בעניין המאמן. "בכר עשה בהפועל באר שבע דברים מדהימים, אף אחד לא יצליח לשבור את השיא שלו – זכייה בשלוש אליפויות רצופות. קשה להאמין שהוא ישאר אחרי תום העונה". חלק גדול מן השחקנים חתומים על חוזים ארוכי טווח, וההתחייבויות כלפיהם מוערכות בעשרות מיליוני שקלים.

גם האוהד הוותיק אליהו ברגמן אמר על סף בכי: "זה יום קשה בשבילי, לא יודע איך נסתדר בלי אלונה אם תעזוב אותנו. אסי הוא נשמה טובה, אבל מאיפה 'נביא' כסף כמו שאלונה ואלי השקיעו פה. שחקנים לא שקטים, ובסוף העונה אני מפחד שברק יעזוב אותנו. מזמן הרגשתי שמשהו מתבשל אצלה. ראינו על הפנים שלה שמשהו עובר עליה, ההיחלשות של הקבוצה וההפגנות של כמה אוהדים ציערו אותה. אני מתפלל שהרשימה של אלונה ששמה אותה במקום השלישי תקבל שני מנדטים, והיא תישאר איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי