זלקה צפוי לחזור להרכב של חדרה נגד בני יהודה, מתיאוס בספק

מנשה זלקה
מנשה זלקה | דני מרון

הבלם הספרדי שנעדר בשני המשחקים האחרונים של העולה החדשה, עשוי לעלות ב-18 נגד הכתומים. במועדון נאמר: "חייבים לנצח אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף". ההנהלה תקבל החלטה לגבי עתידו של אביטן

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בני יהודה (19:00). בחדרה יודעים כי ניצחון במשחק הזה ייתן חיזוק משמעותי במאבק על הפלייאוף העליון ולכן המאמן ניסו אביטן ערך מספר שיחות עם שחקניו והבהיר כי למרות שחדרה הבטיחה את הישארותה בליגת העל שזאת הייתה המטרה הראשונה של הקבוצה עדיין רוצה להוציא יותר העונה ולכן מייחס חשיבות רבה לתקופה הקרובה.

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן יבצע מספר שינויים. המגן דיאא לבאבידי שנפצע במשחק הגביע מול כפר קאסם ערך אתמול אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק. הבלם דויד מתיאוס שנעדר משני המשחקים הקרובים בגלל פציעה התאמן אתמול חלקית ועדיין בספק למשחק. הקפטן מנשה זלקה צפוי לחזור להרכב. שחקן בחדרה אמר לקראת המשחק: "אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, אז נהיה חייבים לנצח את בני יהודה".

בינתיים בחדרה כבר חושבים קדימה וכפי שפרסמנו אתמול כבר הציעו לניסו אביטן חוזה ארוך טווח וזה מחשש שיעזוב בסיום העונה להפועל באר שבע. אביטן כבר הבהיר בעבר כי חלומו זה לחזור ביום מן הימים לבירת הנגב ויחסיו הקרובים עם המנכ"ל אסי רחמים עשויים להביא את שיתוף הפעולה שלהם בקרוב. מעבר לכך בחדרה טענו כי ההנהלה הנוכחית אינה יכולה לקבל החלטה עתידית שתצטרך לעבור את אישורה של ההנהלה החדשה שתיבחר בתוך חודש ימים וזאת בצוותא עם המשקיפה שמונתה מטעם בית המשפט.

הרכב משוער: חביב אוחיון, דיא לבאבידי, ירין פרץ (דויד מתיאוס), ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, עדן קארצב, סלים עמאש, איילון אלמוג, לוסיו.


בחדרה חוששים שניסו אביטן יעזוב להפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי