אוחיון זכה לגיבוי: "קורה גם לגדולים". מתיאוס שוב סובל מקרע

חביב אוחיון
חביב אוחיון | אודי ציטיאט

השוער הצעיר עלה לעולה החדשה בשלושה שערים ב-4:0 לבני יהודה ואוסטין אג'ידה עשוי לשוב להרכב נגד מכבי חיפה. הבלם ייעדר בין שבועיים לשלושה, אביטן: "לא חושב שטעיתי איתו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל חדרה לאחר התבוסה אמש (ראשון) 4:0 בבית לבני יהודה. מעבר לתוצאה, במועדון התאכזב מכך שהקבוצה נראתה אובדת עצות ורשמה אולי את הופעת החלשה ביותר העונה בליגת העל.

"לא הלך לנו כלום", הסבירו בחדרה בסיום. "כל השחקנים היו מתחת לכל ביקורת ועכשיו המבחן שלנו הוא להרים את הראש ולצאת מזה. חטפנו מכה קשה, אין ספק, אבל נצטרך לדעתי להתגבר גם על זה".

מי שחטף לא מעט ביקורת הוא חביב אוחיון ובקבוצה ניסו לעודד אותו בסיום: "זה קרה ויקרה לשוערים יותר גדולים ממנו, הוא ילמד מזה". למרות זאת, בחדרה ממתינים בקוצר רוח לשובו של אוסטין אג'ידה בתקווה שהניגרי יחזור לאימונים מלאים השבוע ולא מן הנמנע כי יעמוד בין הקורות כבר במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה.


עלול לאבד את המקום בהרכב. חביב אוחיון (אודי ציטיאט)

אם לא די בבעיות המקצועיות, חדרה ספגה אמש עוד מכה כאשר שלושת החילופים של המאמן ניסו אביטן בוצעו בשל פציעות. דויד מתיאוס, שנעדר לאחרונה בגלל קרע חלקי בשריר, נבדק היום והתברר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי וייעדר בין שבועיים לשלושה שבועות. גם צמד שחקני ההגנה דיא לבאבידי ומקסים גרצ'קין, שנפצעו אף הם, סובלים ממתיחות ולא ברור עדיין אם יהיו כשירים למשחק הקרוב מול מכבי חיפה.

"לא הייתה לי אפשרות להשפיע על המשחק בגלל החילופים המאולצים", הסביר בסיום אביטן והוסיף: "מתיאוס התאמן בצורה סדירה כל השבוע והכל היה בסדר איתו, כך שאני לא חושב שעשינו טעות שעלינו איתו ב-11".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי