מכבי חיפה תחליט לגבי עתידו של מנדז'ק בסיום העונה

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | ערן לוף

במועדון מתכוונים לשוחח עם הקשר שהורחק נגד בית"ר על הירידה ביכולת. איטורה עשוי לקבל הזדמנות מול חדרה, במועדון גיחכו מהפוסט של ליאני

(גודל טקסט)
לאחר יום מנוחה, מכבי חיפה תחזור היום לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בשבת הקרובה. הירוקים למעשה ישחקו שלושה משחקים ברציפות בסמי עופר ומאמינים לקבל גיבוי משמעותי מהקהל הירוק בכדי להשיג את התוצאות הרצויות ולסיים את העונה הסדירה במקום השני. בקבוצה הביעו שביעות רצון מהתיקו בטדי במיוחד לאור הנסיבות שהקבוצה שיחקה יותר משעה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של הקשר ג'ורג' מנדז'ק.


הקמרוני התחיל את תקופתו בכרמל בצורה מצוינת והיה מהמצטיינים בתחילת העונה, עם זאת לאחרונה סובל מירידה משמעותית בכושרו ובמועדון זעמו מחוסר האחריות שלו במשחק מול ביתר כאשר הכשיל את יוסי בניון והורחק בשלב כל כך מוקדם של המשחק. בצוות המקצועי שוקלים לזמן את השחקן לשיחה ולנסות ולברר מה גורם לירידה דרסטית בכושרו ולא מן הנמנע כי מעבר למשחק הקרוב בו יישב ביציע בגלל הרחקה יאבד הקמרוני את מקומו בהרכב.


בכל מקרה ולמרות הירידה במועדון טרם קיבלו החלטה לגבי עתידו של מנדז'ק שמחזיק באופציה לרכישה בסיום העונה. כפי שפרסמנו האחרון אף הגיש פנייה לפיפא בו הוא מתכוון להתיר את חוזהו מספרטה פראג בשל מחלוקות על חוזהו מול הצ'כים ובמידה ואכן הפנייה שלו תתקבל יהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה. "כל שחקן עובר תקופה פחות טובה והוא יידע לצאת מזה" אמרו גורמים במועדון.


מנואל איטורה עשוי להשתלב נגד חדרה (צילום: מכבי חיפה)

מי שעשוי להיות מחליפו ב-11 הוא הקשר הציליאני מנואל איטורה. האחרון אומנם הגיע ללא כושר משחק אבל הירוקים ערכו משחק אימון בשבוע שעבר מול קבוצת הנוער ומקווים לערוך משחק אימון נוסף בכדי להכניס את איטורה לכושר לקראת הרגעים המכריעים של העונה. "הוא עושה התקדמות בלתי רגילה ונמצא בתמונת ההרכב כבר מול חדרה" אמרו במועדון.


בחיפה קיבלו בגיחוך את הפוסט של השופט לירן ליאני שבו כתב: " מי שחשב שבעידן של היום שופט יכול לסיים משחק מבלי לטעות אפילו טעות אחת, משלה את עצמו. זו משימה כמעט בלתי אפשרית". בחיפה אמרו על כך: "אף אחד לא נקי מטעויות אבל צריך להיות שיקול דעת לשני הצדדים לבטח בהחלטות שמכריעות משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי