אבוקסיס על המשחק ללא קהל ביתי: "האמת שאני מבואס"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה דיבר במסע"ת לקראת הפועל חיפה (שבת, 18:05, בספורט4): "מכבדים את ההחלטת בית הדין, יש הרבה אוהדים טובים לקבוצה וחבל לי בשבילם". על צ'יבוטה: "ווינר ומקצוען". קוויאר ואשכנזי יעדרו

(גודל טקסט)

בני יהודה ניצחה במחזור הקודם 0:4 את הפועל חדרה ושיפרה מאוד את הסיכויים שלה לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. בשבת יאחרו הזהובים את הפועל חיפה (18:05,שידור ישיר בספורט4) במשחק שיערך ללא הקהל הביתי, אחרי העונש שספגה הקבוצה בבית הדין המשמעתי.

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את הבלם קרלוס קוויאר שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, ואת יובל אשכנזי שעדיין לא החלים לגמרי מפריקת הכתף. שחקן נוסף שנמצא בספק הוא דניאל פלשר, וההחלטה לגביו תתקבל בסוף השבוע.

"האמת היא שזה ממש מבאס אותי, בשביל האוהדים שהם כן אוהדי הקבוצה, שתומכים לעומת האוהדים שעושים נזק", אמר יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לעונש שקיבלה הקבוצה. "חבל לי בשביל האוהדים הטובים ויש הרבה אוהדים טובים לבני יהודה, יש כמות של אוהדים שמנסה לעשות נזק בכל מצב ובסוף כולנו משלמים את המחיר. אני לא רוצה להיכנס לזה, האם זה יתרון או חסרון, וכמובן שתמיד אנחנו רוצים קהל, אבל רוצים קהל שלא עושה בעיות ובלי קריאות גזעניות. זו ההחלטה שהתקבלה ונכבד אותה".

היריבה הפועל חיפה: "עד ההפסד האחרון שלהם לאשדוד, ההפסד הקודם שלהם היה נגדנו, כך שכמעט סיבוב שלם שהם לא הפסידו. קבוצת כדורגל שלא מפסידה סיבוב שלם זו קבוצה מאוד חזקה, עם המון שחקנים טובים, שהגיעה מהתחתית עד הצמרת. זה מראה על סגל מצוין ונצטרך להיות במיטבנו".


יוסי אבוקסיס. "חבל לי בשביל האוהדים הטובים" (אודי ציטיאט)

מתן חוזז ששיחק בבני יהודה בעונה שעברה: "אני חושב שמתן חוזז זה אחד השחקנים המתקדמים, גם בעונה שעברה וגם השנה. יש להם בכלל המון שחקנים טובים בחלק הקדמי, נס זמיר, בן אז'ובל, גילי ורמוט, גינסארי, כל שחקן שם מסוכן מאוד ונצטרך להיערך מכל הבחינות, גם התקפית וגם הגנתית, לעשות משחק טוב כי לא בכדי הם בצמרת, יהיה משחק קשה".

על הניצחון נגד חדרה: "היה לנו משחק טוב מול חדרה. לקח לנו עשר דקות להיכנס למשחק ואז השתחררנו. היה המון פירגון במשחק שלנו, שחקנים פירגנו אחד לשני, היו שערים יפים וגם החמצות ועוד מול קבוצה חזקה שהייתה מעלינו בטבלה לפני המשחק הזה. זה היה ניצחון מצוין ואני שמח מההצטרפות של השחקנים החדשים. אנחנו נכנסים לתוך תקופה חשובה, גם בליגה וגם בגביע ונצטרך את כל הסגל שלנו".


מאוויס צ'יבוטה שטס לבולגריה כדי לסכם את חוזהו בלודוגורץ
: "אני חושב שמאוויס נתן את התשובה על המגרש נגד חדרה. דובר על זה שהוא יטוס למחרת המשחק וראיתם אותו בעצמכם. מאוויס הוא ווינר ומקצוען והוא מהשחקנים שאוהבים את המשחק עצמו, לא רק את הכסף שבמשחק, הוא בא עם גישה ורעב וזה לא השפיע עליו. הוא ירצה להיות טוב עד סוף השנה כדי לעזור לקבוצה".


מאוויס צ'יבוטה. "ווינר ומקצוען" (דני מרון)

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי