בסכנין בטוחים: "משחק על עונה שלמה, ניצחון ייתן לנו כוחות"

שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהמגזר יודעים כי ניצחון יחזיר אותם למאבק בתחתית. דרסיליה מתלבט בין ארבעה שחקני הגנה ושלושה בלמים, הזרים אמורים לפתוח ב-11. גאדיר לא צפוי להיות בסגל, ג'אבר עטאא יחזור

(גודל טקסט)
דריכות שיא בבני סכנין לקראת המשחק מחר (שבת) נגד מועדון ספורט אשדוד. בקבוצה מגיעים למשחק הזה באופטימיות זהירה, כאשר מצד אחד הקבוצה נמצאת עמוק בתחתית הליגה ואילו מצד שני היא קיבלה תקווה חדשה לאחר התיקו במחזור האחרון נגד מכבי תל אביב. "כולם מבינים כי מדובר במשחק על עונה שלמה. אם נפסיד באשדוד נהיה קרובים לליגה הלאומית, אבל אם ננצח זה ייתן לנו כוחות חדשים במאבק עד לסיום העונה", אמרו במועדון.


המאמן גיורגי דרסיליה ממשיך לשמור על שקט ושומר את הקלפים קרוב לחזה, כאשר אתמול תרגל מספר שיטות למשחק. דרסיליה מתלבט בעיקר בין שתי שיטות, האם לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה או בשיטת שלושת הבלמים. במידה ויחליט על שלושה בלמים, עלי עותמאן יחזור להרכב ויפתח כמגן, בעוד מרון גנטוס יפתח במרכז ההגנה לצדם של אלבין פאנישי וסארי פלאח. בקישור נראה כי מקומם של אולכסנדר סטטסנקו ומהראן ראדי מובטח. בחלק ההתקפי ישנה התלבטות בין מוחמד כליבאת ושלומי אזולאי, כאשר צמד הזרים אלכסנדר סטניבלייביץ ואיברהים ללה ימשיכו ב-11.


החלוץ מוחמד גאדיר המשיך אתמול להתאמן בצד ואינו צפוי להיות בסגל למשחק, ולעומתו ג'אבר עטאא צפוי להיות בסגל בפעם הראשונה מזה חודשיים.


שחקני בני סכנין.
שחקני בני סכנין. "אם נפסיד באשדוד נתקרב ללאומית" (מאור אלקסלסי)



הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, אלבין פנישי, סארי פלאח, עמנואל אמבולה, מהראן ראדי, אולכסנדר סטטסנקו, אמיר נאסר (עלי עותמאן), אלכסנדר סטניסבלייביץ', מוחמד כליבאת (שלומי אזולאי), איברהים ללה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי