בחדרה החליטו: עדי טבצ'ניק יעמוד בין הקורות נגד מכבי חיפה

חביב אוחיון
חביב אוחיון | אודי ציטיאט

השוער הצעיר ששיחק מול מכבי תל אביב יפתח גם בסמי עופר (20:25, ישיר בספורט1), "מדובר בשוער צעיר שהוכיח כי הוא ראוי להזדמנות", אמרו בקבוצה. אבבה ורבאח יפתחו במרכז ההגנה, אלמוג ולוסיו בהתקפה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תתארח היום (ראשון, 20:25, שידור ישיר בספורט1) בסמי עופר בקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון מול מכבי חיפה. אצל העולה החדשה מודעים לכך כי לאור התבוסה בשבוע שעבר 4:0 מול בני יהודה, והתקופה הטובה של הירוקים מאז מינויו של מרקו בלבול, הסיכויים לנצח קטנים אבל בכל זאת מקווים להפתיע.

השאלה המסקרנת סביב המשחק הייתה ההתלבטות של הצוות המקצועי בעמדת השוער, כאשר השוער הניגרי אוסטין אג'ידה פצוע ויחזור רק בשבוע הבא. הדילמה הייתה בין עומר חנין, חביב אוחיון ועדי טבצ'ניק. לאחר האימון המסכם שוחחו מאמן השוערים מאיר טלבי וניסו אביטן והחליטו כי טבצ'ניק יפתח במשחק. כזכור, השוער הצעיר עמד בין הקורות גם בהפסד למכבי תל אביב. "מדובר בשוער צעיר וטוב שהוכיח כי הוא ראוי להזדמנות", אמרו בחדרה.

בההגנה יפתחו וויסאם רבאח ויעקב אבבה, יהב גורפינקל יפתח כמגן שמאלי במקומו של מקסים גרצ'קין. המשחק הערב יהיה המנה השנייה בקרב בין חיפה לחדרה כאשר אתמול ניצחה קבוצת הנוער של הפועל חדרה את המקבילה מחיפה בתוצאה 2:3. "גם לקבוצת הנוער לא נתנו הרבה סיכוי והם הפתיעו לטובה, נקווה שככה יהיה גם בבוגרים", אמרו בחדרה.


עדי טבצ'ניק. "הוכיח שהוא ראוי להזדמנות" (דני מרון)

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, יעקב אבבה, וויסאם רבאח, יהב גורפינקל, עדן קארצב, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, נייתן אודווה, איילון אלמוג, לוסיו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי