דראפיץ': "נדיר ששחקן כזה מגיע לפה, שמח שהוא איתי ולא נגדי"

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

מאמן מכבי נתניה החמיא לבצ'יראי שכבש צמד ב-1:4 על מכבי פתח תקווה: "שמח בשבילו מאוד". קניקובסקי: "הקבוצה הזו היא בית חם". לוזון: "המלחמה על הירידה תהיה עד המחזור האחרון"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הביסה הערב (ראשון) את מכבי פתח תקווה 1:4 בחוץ במחזור ה-23 בליגת העל ועשתה צעד גדול לעבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון. דנינו העלה את המארחת ליתרון, אך קניקובסקי, צמד של בצ'יראי ושער של יונס מלדה סידרו ליהלומים ניצחון מרשים. המפסידה הסתבכה במאבקי התחתית כאשר רק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין אשדוד שניצבת מתחת לקו האדום.

סלובודאן דראפיץ' סיכם: "פלייאוף עליון? זה תלוי בתוצאות, אבל אנחנו בדרך הנכונה. כמעט כל קבוצות הצמרת ניצחו כך שהיה משחק מאוד חשוב. זו עונה לא פשוטה ואני כל כך גאה בבחורים שבמאני טיים נתנו משחק כמו שצריך. דיברנו לפני המשחק על בעיית הכיבושים בהתקפה. יש לנו סגנון מיוחד שאנחנו רצים איתו כמה שנים ואני שמח שהיום זה עבד".

על כובש הצמד בצ'יראי שעלה ל-9 שערי ליגה העונה: "אני שמח בשבילו מאוד, נדיר שנופל פה שחקן כזה. אני מרוצה מכך שהוא איתי ולא נגדי. שיחקנו היום כמו שצריך, לחצנו כמו שצריך, זזנו כמו שצריך, הגענו למצבים והתוצאה היא הכי חשובה בסיום".


תשעה שערי ליגה. בצ'יראי (דני מרון)

גיא לוזון המאוכזב הסביר: "למעט הפתיחה הטובה שלנו, נתניה שיחקה טובה יותר וניצחה אותנו בכל פרמטר. באגרסיביות באמצע, במהירות וגם במשחק המעבר. ספגנו גולים של נאיביות ורכות ושילמנו במזומן. ברכות לנתניה – הפנים שלנו כבר במשחק הבא".

על הפסד הבכורה שלו: "כשאתה בתחתית אף פעם אין טיימינג טוב להפסיד, אבל זה כבר לא רלוונטי ואני מתכונן למשחק הבא. היינו במאבק הירידה גם לפני ההפסד הזה וברור שהמלחמה תהיה עד סוף העונה. היינו עמוק בבור, עלינו קצת ועכשיו אנחנו נצטרך להילחם עד הסוף. מכבי תל אביב בשבת? עוד משחק ליגה, נתכונן כמו שצריך ונראה מה אפשר להשיג".

גבי קניקובסקי שכבש את הראשון אמר: "פלייאוף עליון? עוד לא הבטחנו כלום. הגענו להזדמנויות גם במחזורים הקודמים וזה לא נכנס, היום כן ואני שמח. אני יכול לחייך בגלל שניצחנו. אנחנו ממשיכים לנסות להשיג את המטרה וזה לא חשוב אם זה אני כבשתי או שחקן אחר. ההתחלה שלי לא הייתה הכי פשוטה בעולם, נתנו לי את הזמן והחופש ואני שמח שאני יכול להחזיר לאוהדים האלה. יש במכבי נתניה מאמנים טובים, בית חם, אנשים שמבינים את המקצוע ומלמדים כדורגל ואנחנו רואים את זה במחזורים האחרונים".


גיא לוזון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי